نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

هنگامه شهيدی: برای ۶ سال زندان آماده ام، روز

212

پيام هنگامه شهيدی از اوين

مادر هنگامه شهيدی، روز پنج شنبه موفق شد با اين روزنامه نگار به صورت حضوری ملاقات کند. آزاده شهيدی، خواهر هنگامه شهيدی در گفتگو با "روز" در اين زمينه اظهار داشت: پس از مراجعات مکرر مادرم به دادستانی و درخواست ملاقات حضوری به او اجازه دادند با هنگامه ملاقات کند اما به بقيه اعضای خانواده چنين اجازه ای داده نشد.

امه گا




وی روحيه هنگامه را خوب توصيف کرد و افزود: به گفته مادرم، رو حيه هنگامه بسيار خوب بوده و از زندان اوين پيغام داده است که علی رغم روند غير قانونی بازداشت، باز جويی ها و همچنين تاييد محکوميت سنگين توسط دادگاه تجديد نظر، به آنچه که برايش به عنوان مجازات تعيين شده است احترام می گذارد و خود را برای ۶ سال دوران محکوميت، مطابق تهديدات بازجويان وزارت اطلاعات مبنی بر ۶ سال حبس در بازداشتگاه ۲۰۹، بدون حق ملاقات حضوری و حتی يک روز مرخصی و همچنين اين تهديد که جلوی عفو مشروط وی را در کميته عفو وزارت اطلاعات خواهند گرفت و وی بايد بدون کم و کاست ۶سال محکوميت خود را به طور کامل بگذراند، آماده کرده است.

خواهر هنگامه شهيدی افزود: هنگامه پيغام داده که افتخار می کنم سوژه برنامه ۲۰:۳۰ نبودم اما تنها از يک چيز می ترسم که شايستگی رنجهايم را نداشته باشم و ميدانم در ميان روزهای سخت و انسانهای سر سخت، اين انسانهای سر سخت هستند که پيروزند.

به گفته خواهر هنگامه شهيدی، اين روزنامه نگار، "امتحان اسارت را خيلی سخت تر از شهادت و جانبازی" دانسته و گفته "زندان مدرسه يوسف است که هرکس که چرايی زندگی رايافته است با چگونگی آن نيز خواهد ساخت."

هیچ نظری موجود نیست: