نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

بی‎اطلاعی از اتهام وحید پوراستاد

۹ اسفند: رهانا

بیاطلاعی از اتهام وحید پوراستاد

خانواده وحید پوراستاد، روزنامه نگاری که در آستانه ۲۲ بهمن بازداشت شد، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت این روزنامه نگار، خواهان روشن شدن وضعیت بلاتکلیف او شدند.

رهانا: یکی از نزدیکان وحید پوراستاد در گفتگو با کلمه، با اشاره به ملاقات کابینی همسر این روزنامه نگار در روز پنج شنبه ، وضعیت روحی و جسمی این روزنامه نگار را خوب توصیف کرده و گفت که وحید در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و این مساله به شدت او و خانواده را آزار میدهد.

به گزارش ندای آزادی،وی افزود: متاسفانه روز پنج شنبه به دلیل وضع خاصی که در ملاقات ها حاکم هست و همه مکالمات ضبط می شود وحید نتوانسته درباره بازجویی ها یا اتهاماتش حرفی بزند اما گفته است که در بند ۲۴۰ زندان اوین و در سلولی با سه نفر دیگر نگهداری می شود.به گفته وی ، سه نفری که وحید پور استاد با انها هم سلول است زندانیان سیاسی و مطبوعاتی نیستند.

از سوی دیگر اکبر منتجبی روزنامه نگار بازداشتی دیگر هم که روز پنج شنبه با خانواده خود ملاقات کرده به شدت لاغر شده و به خانواده اش گفته است که یک جلد قرآن در اختیار او قرار داده اند و او در این مدت دوبار قرآن را ختم کرده و از ده روز پیش هر روز، روزه است.این گزارش حاکیست سایر روزنامه نگاران دربند از جمله وحید پوراستاد، کیوان مهرگان و احسان محرابی حتی کتاب قرآن نیز در اختیار ندارند.

همین گزارش حاکیست همسر و دختر علی حکمت نیز روز پنج شنبه به صورت حضوری با این روزنامه نگار ملاقات کرده اند. علی حکمت ، عضو انجمن دفاع از آزادی مطبوعات است و مهسا حکمت ، روز نامه نگار ودختر علی حکمت که با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است روز پنج شنبه با پدر خود ملاقات کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: