نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

جوانان ایران به استقبال چهارشنبه سوری می روند




به رغم هشدارها و تمهیدات رژیم آخوندی برای ممانعت از شرکت مردم در مراسم چهارشنبه سوری، جوانان در منطقه ستار خان در تهران، اغلب شبها ترقه های قطاری را در وسط خیابان می گذارند و صدای زیاد ترقه ها تعادل مزدوران را در خیابان به هم ریخته و آنها را به وحشت انداخته است. صدای نارنجکهای صوتی و انواع ترقه نیز از فاصله دور هم از شهرک غرب شنیده میشود.
مردم در تهران خودشان را برای برگزاری مراسم چهار شنبه سوری آماده میکنند و در صحبت هایشان با هم می گویند موتور هر بسیجی و نیروی سرکوبگر را به عنوان بوته های خار برای چهارشنبه سوری در نظر گرفته اند.
صدای ترقه و بمبهای صوتی جوانان جوادیه، راه آهن، و قلعه مرغی تهران نیز هر شب و هر روز نیروهای سرکوبگر را به خود می لرزاند.
در محله های مشهد از یک هفته پیش، جوانان تا نیمه های شب و حتی در روز روشن ترقه و فشفشه میزنند و از مزدوران رژیم هم هراسی ندارند. روز جمعه ۷ اسفند , چند جوان درخیابان دانشگاه مشهد ترقه هایی بکار بردند که صدای آنها باعث رعب و وحشت ماموران رژیم شد
این به رغم آنست که رژیم، از ماهها قبل، از تولید کنندگان یا فروشندگان مواد شیمایی در مورد توزیع و فروش موادی که برای تهیه ترقه مورد استفاده قرار می گیرد تعهد گرفته و محدودیتهای زیادی برایشان تعیین کرده است ولی جوانان و دانشجویان از بعد از ۲۲بهمن، دستورالعملهای مختلف تهیه ترقه های مختلف را از عناصر و مواد ساده، تهیه و تکثیر و به طور گسترده توزیع کرده اند.
رژیم آخوندی هم چنین در بانکها و ادارات دولتی، انواع شیوه ها را برای کنترل چهارشنبه سوری به کار گرفته است. آنها کارمندان را احضار می کنند و با تهدید به اخراج و با گرفتن تعهدات مکتوب از شرکت در تظاهرات و شعار نویسی و حرکتهای اعتراضی در چهارشنبه سوری بر حذر می دارند.
از سوی دیگر رژیم آخوندی از هم اکنون تعدادی از نیروهای اطلاعاتی خود را به عنوان نیروهای کمکی از شهرستانها به تهران آورده که کمک مزدورانش برای سرکوب مردم تهران بکار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: