نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

امروز: ۳۰ بهمن

پخش آش نذری و شیرینی مقابل زندان اوین و آزادی تعدادی دیگر از زندانیان

امروز: خانواده های زندانیان سیاسی شب گذشته در ادامه اعتراضات مستمر شبانه خود در مقابل زندان اوین تجمع کردند و بر خواست خود، که آزادی زندانیان سیاسی بود پافشاری کردند.

یکی از افراد حاضر در این تجمع آن را اینگونه توصیف می کند: غروب پنچشنبه ۲۹ بهمن ماه بار دیگر خانواده های زندانیان سیاسی و مردم تهران در مقابل زندان اوین تجمع کردند. این تجمعات در هفته های گذشته هر شب برگزار می شود. اما مسئولان زندان اوین هر شب برای جلوگیری از تجمع خانواده ها و مردم اعلام می کنند که امشب آزادی نداریم ولی خانواده ها و مردم بر خواست خود برای آزادی زندانیان سیاسی پافشاری می کنند که این پافشاری آزادی هایی را هم همراه داشته است.

شب گذشته هم همانند شبهای گذشته تعداد دیگری از زندانیان سیاسی از زندان اوین آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.هنگام خروج زندانیان سیاسی از زندان اوین موجی از شور و شادی بین مردم به پا شده بود و آنها با دست زدن و سوت کشیدن اوج شادی خود را به نمایش گذاشتند.

یکی از خانواده ها اقدام به پخش آش نذری بین سایر خانواده ها و مردم میکرد و چند خانواده دیگر بخاطر آزادی فرزندانشان در شبهای گذشته اقدام به پخش شیرینی کردند.

هیچ نظری موجود نیست: