نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

اشرفيان، با سد انسانى، جلوى هجوم بيشتر ارتش عراق را گرفتند

     اشرف- سد انسانى، سدى در مقابل پيشروى نيروهاى جنايتكار پسرخوانده خامنه‌اى




منطقهاى كه محل سكونت بيش از 3000تن از اعضاى مجاهدين خلق است. روز چهارشنبه دولت عراق ادعا كرد كه پس از حمله روز سهشنبه فرماندهى و كنترل كامل اين كمپ را در اختيار دارد. اما ساكنان اين كمپ راه سربازان عراقى را براى راهاندازى گشت در اطراف محلشان بستهاند.
پليس عراق يك ايستگاه فرماندهى در محل تأسيسات آب اين كمپ داير كرده است. سرهنگ سعدى حسين فرمانده ايستگاه پليس گفت: ”اگر ما بخواهيم از اين منطقه به منطقه ديگر برويم آنها جلوى خودروهاى ما دراز مىكشند“ .
نماينده مجاهدين مىگويد 12نفر تا بحال كشته و نزديك به 500نفر زخمى شدهاند. اعضاى مجاهدين كه خارج از حلقه نيروهاى عراقى صف بسته بودند با حمل پلاكاردهايى شعار مىدادند ”ما گروگان هستيم“ و از آمريكا مىخواستند كه موضع بگيرد.

وال استريت ژورنال ا فزود: ارتش آمريكا به ساكنان اين كمپ حفاظت رسمى داد و خيلى از سربازان آن در آن‌جا پايگاه داير كرده و روابط خوبى با اعضاى مجاهدين داشتند. در ماه فوريه كنترل اين كمپ را به نبروهاى عراقى واگذار كردند.

هنگامى كه افسر عراقى از ورود خبرنگاران به كمپ و صحبت آنها با اعضاى مجاهدين و ديدار از كمپ و بيمارستانى كه اين گروه مىگويد صدها تن از افرادى كه توسط نيروهاى عراقى مجروح شدهاند آن‌جا در حال مداوا هستند جلوگيرى كرد، يك فرمانده ارتش آمريكا بر سر وى داد كشيد.
وقتى افسر عراقى سعى كرد به فرمانده آمريكايى كه در حال گفتگو با خبرنگار بود نزديك شود، وى با عصبانيت دستانش را بالا برد و در حاليكه سر وى داد مىكشيد گفت برو گمشو !
مجاهدين از روابط نزديك عراق با دولت ايران بيم دارند كه مدتهاست از عراق خواسته اين كمپ را از ميان بردارد
.

هیچ نظری موجود نیست: