نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۱۹, پنجشنبه

برای رفع تکلیف! نگید که ما نگفتیم!

برای رفع تکلیف! نگید که ما نگفتیم! 
حنیف حیدرنژاد

یکی از سایت های فرعی مجاهدین  به نام "اتحاد انجمن ها برای ایران آزاد" اطلاعیه ای از شورای ملی مقاومت را با این عنوان «اطلاعیه شورای ملی مقاومت: آماده سازی و اقدامهای تحریک آمیز برای یک قتل عام بزرگ در لیبرتی» [1] منتشر نموده است. با وجود گذشت دو روز از تاریخ این اطلاعیه، هنوز این اطلاعیه نه در سایت مجاهدین و نه در سایت همبستگی دیده نمی شود. چرا؟

به نظر می رسد رهبری مجاهدین تنها برای رفع تکلیف  و در پاسخ به انتقادهائی که در آینده ممکن است متوجه آنها شود، اقدام به انتشار این اطلاعیه در سایت فرعی خود نموده اند. این در حالی است که صفحه اول سایت همبستگی، اطلاعیه شورای ملی مقاومت در مورد «ادامه سرقت اموال اشرف توسط كميته سركوب اشرف و 9 بدر» [2]، که مربوط به 10 روز قبل می شود را هنوز در صفحه اول قرار داده است.

به نظر می رسد برای رهبری مجاهدین جان ساکنین لیبرتی اهمیت کمتری از "اموال" اسقاط شده در اشرف دارد. اگر اینطور نیست باید پاسخ دهند پس به چه دلیل اطلاعیه اخیر خود را هنوز در سایت های رسمیشان منتشر نمی کنند؟

از طرف دیگر با وجود آنکه اطلاعیه اخیر بر خطر و فوری بودن قتل عام ساکنین لیبرتی تاکید دارد، چرا فقط تنها "خواستار اقدام فوری دولت آمریکا و ملل متحد برای حفاظت کمپ لیبرتی" شده است و چرا بر انتقال سریع و فوری آنها به کشورهای ثالث تاکید نمی کند؟

خون و جانِ ساکنین لیبرتی یک بار دیگر وسیله بازی های سیاسی رهبری تشکیلاتی است که بطور واقعی کمترین مسئولیتی در قبال حفظ جان اعضاء خود نداشته، بلکه با دخالت فعال در جنگِ تبلیغاتی در درگیری های داخلی عراق و جانبداری از یک سویِ این درگیری ها، عملا زمینه ی "قتل عام" ساکنین لیبرتی را فراهم کرده است. بی تردید آنها باید روزی در قبال این سیاست ها و اعمالشان پاسخگو باشند.

حنیف حیدرنژاد
09.07.2014

http://www.hanifhidarnejad.com

هیچ نظری موجود نیست: