نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۳, دوشنبه


e


توضیح: مطلب زیر توسط یک دانشجوی رشته‌ی جامعه‌شناسی "دانشگاه فردوسی مشهد" نوشته شده و جهت انتشار در اختیار ما قرار گرفته است. "تقاطع" بدون تایید یا تکذیب مسائل مطرح‌شده در این مطلب، از شما دعوت می‌کند تا مشاهدات احتمالی‌ خود را در این خصوص در بخش کامنت‌ها بنویسید. با تاکید بر این‌ نکته که ابراز هرگونه نظری که از آن برداشت نژادپرستانه شود در "تقاطع" ممنوع است و برای نویسندگان این‌گونه نظرات، محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد. پیشاپیش از همکاری شما ممنونیم.
-----------------------------------

مشهد مقصدِ زیارتی یا جنسی؟!

رسانه‌های حکومتی از بام تا شام، از دفاع مقدس و ۸ سال جنگ عراق علیه ایران می‌گویند و دادِ سخن بر می‌آورند که آن صد‌ها هزار ایرانی کشته‌شده در جنگ مذکور، برای جلوگیری از تسلط عراقی‌ها بر خاک و بر ناموس‌شان جان‌فشانی و جان‌بازی نمودند. این سخن‌پراکنی‌ها در حالی صورت می‌‌گیرد که در شهر مشهد (پایتخت معنوی ایران) مردان عراقی که به ظاهر برای زیارتِ امام هشتم شیعیان می‌آیند، از مشتریانِ پر و پا قرصِ دختران و زنانی هستند که به واسطه شرایط به غایت سختِ اقتصادی و فقر گسترده، تن‌فروشی می‌کنند. علاوه بر عراقی‌ها، مردانِ عربستانی و کویتی نیز برای فتحِ تنِ زنان ایرانی سر و دست می‌شکنند و حتی در مواردی برای برداشتنِ پرده بکارت تا ۲۰ میلیون تومان پول پرداخت می‌کنند. این روز‌ها پای صحبت هر مرد شیعه‌ی عراقی، سعودی و کویتی که به مشهد آمده است بنشینی، سراغِ زنان صیغه‌ای و روسپی را می‌گیرد و مشهد که نامش مناسک و شعائر مذهبی را به ذهن متبادر می‌کند، این روز‌ها مقصد شهروندان کشورهای منطقه جهتِ سکس و کام‌گیریِ جنسی شده است.

در این میان سوال این است که چرا نمایندگانِ مجلس شورای اسلامی که پاسداری از خون شهیدان را بهانه‌ی تصویبِ "طرح حمایتِ از آمران به معروف و ناهیان از منکر" جهتِ به گفته خودشان: بهبودِ وضعیتِ بحرانیِ حجاب و عفت عمومی قرار دادند، با ارائه و تصویب قوانینی در راستای بهتر شدنِ معیشت و شرایط اجتماعی و مالی مردم، مانعِ فرو افتادنِ دختران و زنانِ این مرز و بوم در کامِ پدیده‌ی شومِ روسپی‌گری نمی‌شوند، تا مشهد مأمنِ شهوت‌رانیِ زائران خارجی نشود.

هیچ نظری موجود نیست: