نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲, یکشنبه

علم الهدی (امام جمعه مشهد) نگران جام زهر و مردن رهبر است ! بهروز ستوده

علم الهدی (امام جمعه مشهد) نگران جام زهر و مردن رهبر است !
بهروز ستوده


به ساعت های پایانی دورنهائی مذاکرات هسته ای که بین تیم جمهوری اسلامی به سرپرستی محمد جوادظریف از یک طرف و کشورهای موسوم به 5+1 از طرف دیگردر وین جریان است نزدیک میشویم . تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی که فاقد قدرت تصمیم گیری است دهها دیپلمات از کشورهای اروپائی و امریکائی و آسیائی را در وین معطل گذاشته است تا از بیت رهبری خامنه ای کسب تکلیف کند که درمقابل درخواست های طرف مقابل چه بایدگفت وچه باید کرد ؟! کسب دستور ازبیت رهبری در مورد مسائل مربوط به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی البته امرجدیدی نیست ، یکی ازدیپلماتهای اروپائی نقل کرده است: در زمانی که سعید جلیلی سرپرستی تیم جمهوری اسلامی را برعهده داشته است ، یکی ازمشکلات مذاکره با تیم ایرانی وقفه هائی بوده است که درجریان مذاکرات ایجاد میشده ، چونکه سعید جلیلی درخلال مذاکره چند بار جلسه را ترک میکرده است تا با تهران تماس بگیرند وازآنجا کسب تکلیف کند!
گرچه یکی از وعده های آقای حسن روحانی درجریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری برای جلب آرای مردم ایران ، وعده یافتن راه حلی برای معضل پروژه هسته ای جمهوری اسلامی و بیرون آوردن ایران از انزوای سیاسی و بازگرداندن این کشور به جامعه جهانی بود ، اما ایشان درعین حال که دردست داشتن کلید حل معضلات را به مردم ایران وعده میداد شاید درهمان زمان خودش هم خوب میدانسته است که هیچ کلیدی در دست او نیست بلکه کلید درجای دیگری است که لشکری ازدیوان بدصورت و بد سیرت از آن محافظت میکنند و آنجا جائی نیست مگر بیت رهبری خامنه ای ، پس عجیب نیست که وزیرخارجه جمهوری اسلامی در آخرین ساعات دورنهائی مذاکره با کشورهای 5+1 در حالی که دنیا منتظراعلام همکاری ایران برای شفاف سازی درمورد برنامه هسته اش میباشد، دهها دیپلمات از کشورهای مختلف را دروین معطل نگاه میدارد تا ازبیت رهبری خبر برسد که آیا رهبرخودکامه حاضراست جام زهر را بنوشد یا خیر؟ جام زهری که خامنه ای برای کاستن ازتلخی اش آنرا "نرمش قهرمانانه"نام نهاده است تا راحت تراز گلوی اش پائین رود .
 اما گوئی که حتی یاران نزدیک رهبرخودکامه نیزمیدانند که هرنام مجعولی که برجام زهرنهاده شود باز جام زهر است و کشنده چنانکه آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد وازیاران وذوب شدگان در ولایت مطلقه فقیه ، کسی که بلاهت و شیادی وشرارت را یکجا درخود جمع کرده است درخطبه نمازجمعه این هفته ، ضمن یاد آوری تجربه نوشیدن جام زهر توسط آیت الله خمینی چنین گفته است : «مردم ما یک بارنوشیدن جام زهر را درامام مظلوم شان تجربه کردند ، دیدند آن روز که امام فرمودند من جام زهر نوشیدم یک سال پس ازآن ازدنیا رفتند ، این مردم دیگر تحمل ندارند بعضی ها شرایط را به گونه ای تنظیم کنندکه مقام رهبری بخواهند یک باردیگرجام زهر بنوشند»
بدین ترتیب آیت الله علم الهدی بعنوان نماینده ولی فقیه در خراسان و سردسته اشرار و غارتگران حکومتی درآن خطه ازهم اکنون مرگ خامنه ای را ناشی از نوشیدن جام زهرمذاکرات هسته ای پیش بینی کرده است و به تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی  هشدارمیدهد که مذاکرات را به گونه ای پیش برند که خامنه ای به سرنوشت خمینی دچار نگردد ! ولی همه میدانیم که خمینی آنچنانکه خود گفته بود ففط برای حفظ جمهوری اسلامی حاضر به نوشیدن جام زهرشده بود و اینک نیزخامنه ای فقط وفقط برای حفظ قدرت ولایت فاسد خویش و باندهای تبهکارپیرامون بیت رهبری است که حاضر میشود جام زهر را بنوشد و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی دراین میان مسئولیتی در قبال خوراندن جام ظهر به رهبر ندارد ، که اگر تحریم های فلج کننده و فشارهای بین المللی نمی بود بیت رهبری هرگز تن به عقب نشینی و پذیرش شرایطی نمیدادند که سالها قبل و با هزینه کمتری میتوانستند انجام دهند .  
آیت الله جنتی ، سردسته اوباش واشرار حکومتی و امام جمعه تهران نیزکه تا دیروز هرگونه مذاکره با امریکا را خیانت به اسلام و حکومت ولایت فقیه میدانست از منبر نماز جمعه تهران تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی را مخاطب قرار میدهد و میگوید :    «سالهای سال است مردم ، ملت و دولت در تلاش هستند که مسئله هسته‌ای را به جایی برسانند و آینده خود را ازاین موضوع تامین کنند شما نیز باید پای این حرفها بایستید و بدانید که اگر بر خدا توکل کنید و از او استعانت کنید، خداوند کمکتان می‌کند و مقام معظم رهبری و مردم نیز پشتیبان‌تان هستند ، حواستان جمع باشد که عزتی که خدا داده است حفظ شود و از آمریکا هیچ هراسی نداشته باشید. به خدا توکل کنید و به او وصل شوید و از دشمنان خدا ببرید همانطور که بریده‌اید و مواظب باشید که ارزش هایی که کسب کرده‌اید را از دست ندهید.» کسی نیست که تمام خطبه های آیت الله جنتی در مقام امام جمعه تهران و رئیس شورای نگهبان خامنه ای را درسالهای اخیر و درارتباط با برنامه هسته ای و مذاکره با امریکا را درمقابل این آخوند تبهکار قرار دهد وچرخش صدوهشتاد درجه ای او را که منجر نوشیدن جام زهر توسط خامنه ای خواهد شد باوگوشزد نماید.   
 آخوند سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج ونماینده ولی فقیه دراستان البرز نیز درخطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به مذاکرات هسته ای تیم جمهوری اسلامی و گروه 1+ 5  میگوید : « پیشبرد اهداف و روند مذاکره با هدایت های رهبری و حمایت مردمی همراه است و اگرموافقتی هم درمذاکرات هسته ای کسب نشود لیکن باید بدانیم که تیم مذاکره کننده کشورمان با دستی پر وقوی با نمایندگان جهان برسر میزمذاکره نشست واز حقوق و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
بطورکلی شبکه عنکوتی امامان جمعه که به عنوان حاملان و مبلغان سیاستهای بیت رهبری عمل مینمایند در خطبه های این هفته ی نمازهای جمعه درتهران و شهرسنانها همگی لحن آشتی جویانه ای را درقبال مرحله نهائی مذاکراتی که هم اکنون در ژنو جریان دارد در پیش گرفتند که بی تردید این امر به دستورمستقیم بیت رهبری بوده است ، وهمه اینها بمنظورفراهم نمودن زمینه برای امضای توافق احتمالی در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی میباشد .
  یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بنام صفر نعیمی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گوش بفرمان خامنه ای نیر از هم اکنون جمهوری اسلامی را پیروز مذاکرات هسته‌ای میداند و میگوید: « تاکنون 95 درصد مسائل مابین ایران و 1+5 حل شده است و تنها 5 درصد اختلافات باقی مانده است که آنها هم در خصوص تعداد سانتریفیوژ‌ها و چگونگی لغو تحریم‌هاست. برخی افراد از عدم تمدید مذاکرات و پایان آن سخن به میان می‌آورند و می‌گویند که توافق بین ایران و 1+5 صورت نخواهد گرفت ولی بهتر است بدانیم که رژیم صهیونیستی و عربستان به دلیل عناد با جمهوری اسلامی ایران مخالف شدید توافق هسته‌ای بین ایران و 1+5 هستند . مذاکرات نهایی ایران و 1+5 به نتیجه خواهد رسید زیرا منافع ایران و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی و همچنین آسیایی در این قضیه است و آنها از کش و قوس‌های ایجاد شده در عرصه بین‌الملل خسته شده‌اند. مذاکرات چه تمدید شود و چه تمدید نشود مطمئنا نتیجه خواهد داد.»
مجموعه شواهد حکایت از این دارد که لحظه نوشیدن جام زهر توسط خامنه ای خودکامه نزدیک است گرچه رئیس دست نشانده قوه قضائیه و یکی از برادران باند مافیائی لاریجانی هشدار داده است که : بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای باید مواظب بود که قدرتهای خارجی در امور داخلی ما دخالت نکنند و مسائلی از قبیل حقوق بشر را مطرح نسازند . بهرحال حل مسالمت آمیز بحران هسته ای ایران ، بحرانی که حکومت ولایت مطلقه فقیه با به هدر دادن دهها هزار ملیارد دلار از ثروت مردم ایران برای این کشور بوجود آورده نزدیک است و این میتواند به منزله شکست سیاست ماجراجویانه اتمی جمهوری اسلامی باشد که آنرا باید بفال نیک گرفت، چرا که سایه جنگ و تجاوز خارجی را از ایران دور خواهد نمود و میتوانداز فشارهای ناشی از تحریم ها که بخشی از آن به مردم کوچه وبازار منتقل میشود کاسته گردد . بگذار کیهان شریعتمداری ، شبکه آخوندهای نماز جمعه  و سایر بلندگوهای دروغپرداز جمهوری اسلامی از پیروزی بزرگ حکومت ولایت فقیه براستکبار جهانی بگویند و بنویسند ، دیگر کسی فریب تبلیغات جیره خواران بیت رهبری نخواهد خورد و همه میدانند که خامنه ای و دارودسته های امنیتی و نظامی پیرامون او از روی ناچاری و برای حفظ و تحکیم قدرت ضدمردمی خود مجبور به عقب نشینی شده اند .
 بیت رهبری خامنه ای و باندهای نظامی – امنیتی پیرامون آن تلاش دارند که از تبعات این عقب نشینی در مسائل داخلی ایران جلوگیری نمایند اما بدون تردید شکست سیاست خارجی جمهوری اسلامی ، شرایط مبارزه دمکراسی خواهی را برای نیروهای آزادیخواه و تمام کسانی که خواهان برچیده شدن نظام تبعیض آمیز حکومت اسلامی و برقراری حکومتی برآمده از آرای مردم ایران هستند مناسب تر خواهد ساخت. نیروهای آزادیخواه و مدافعان حقوق بشر در ایران خوب است که ازاین فرصتی که پیش آمده است استفاده نموده و با بهره جوئی از شیوه های مبارزات مدنی به جنبش سبز و سرکوب شده ای که در زیر پوست جامعه آرمیده است جان تازه ای ببخشند .  
1 آذر ماه 1393
22 نوامبر2014

هیچ نظری موجود نیست: