نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲, یکشنبه

برنامه گروه تروریستی داعش برای کنترل و در هم شکستن اقتصاد جهان +عکس


ISIS-CUrrency-Pages-008-724x1024
گروه اسلامی/تروریستی داعش طی بیانیه ای اعلام کرده است که برای تسلیم کردن قدرت های اقتصادی جهان تصمیم به ضرب سکه های طلا و نقره و مس دارد که تشکیل شده از هفت سکه مختلف  دو سکه از طلا، سه سکه از نقره و دو سکه دیگر از مس و هدف  این گروه را از این طرح در هم شکستن سیستم مالی مستبدانه و انحصاری عنوان کرده است .
ISIS-CUrrency-Pages-008-724x1024
            بیانیه این گروه تروریستی                                                         
به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری صدای مسیحیان ایران و به نقل از سایت خبری عراقی  رووداو- الموصل
در این بیانیه گروه اسلامی/تروریستی داعش ذکر شده است  که این اقدام الهی  برای آزادی  تمام مسلمانان   از سیستم اقتصادی جهانی است که با اصول ربا خواری شیطانی بنا شده است ،این بیانیه به صورت پوستر های تبلیغاتی در سراسر شهر های تحت کنترل این گروه  پخش شده است
ISIScoins7-1024x651
طرح‌های ارائه شده از این سکه‌ها، یک نیزه و سپر،  هفت ساقه گندم، گنبد معبد کوه در اورشلیم، تقویم مسلمانان با  پیش زمینه‌ای از نقشه جهان نشان را نشان می‌دهند.
Designs for the new Isis currency.
لازم به ذکر میباشد این گروه تروریستی/اسلامی یکی از ثروتمند ترین گروه های تروریستی میباشد که هنوز چگونگی  بدست آوردن این ثروت  مبهم میباشد و اتفاق نظر های مختلفی  در این زمینه وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست: