نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۲۷, یکشنبه

فراخوان فوری گزارشگران: حملات اسیدی علیه زنان آزاده کشورمان را مجکوم می کنیم!





فراخوان فوری گزارشگران: حملات اسیدی علیه زنان آزاده کشورمان را مجکوم می کنیم!
مجلس شورای اسلامی، کلیات طرح حمایت از «آمران به معروف و ناهیان از منکر» را به تصویب رساند و بدین شکل عملیات جنایتکارانه انصار حزب اله و ایادی شرور و چماقدار را همانند پیش ترها تحت حمایت خود گرفته است.
زنان ایران همواره در صف مقدم مقاومت و اعتراض علیه سیاست های جمهوری اسلامی در برابر حقوق خویش بوده اند و آنهم همانند خاری در چشم حاکمیت اسلامی است. جمهوری اسلامی بر طبق موازین شرعی خود تا کنون از هیچ ستم و جنایتی در مقابل برابری طلبی زنان آزاده ایران فروگزار نکرده است. در امتداد چنین سیاستی هم اکنون شاهد حضور جدید اراذل و اوباش رژیم در صحنه کوچه و خیابان که جنایتکارانه زنان جوان و بی حجاب یا کم حجاب را نشانه رفته است.
تا کنون و برطبق گزارشات حداقل شش زن جوان قربانی اسیدپاشی تنها در بیمارستان فیض اصفهان بستری شده‌اند. مسئولین انتظامی در تلاش بودند که این وقایع زنجیره ای را ناشی از اختلافات شخصی و خانوادگی تصویر کنند. همزمانی این حوادث با مباحثات اخیر میان حکومتیان و همچنین طرح تصویب اختیارات فرا قانونی ( قوانین جمهوری اسلامی ) برای انصار حزب اله و چماقداران حکومتی همانند دم خروسی پیداست.
همچنین سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی اصفهان خواستار آن شده است که در باره این جنایات دهشتبار اطلاع رسانی نشود و سایت ها در اینباره ننویسند. پیش از آن یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان گفته بود که: «مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بدحجابی باید چوب‌‌ تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد.
ما فعالین سیاسی اجتماعی و فرهنگی, نهادها و رسانه های آزاد ضمن محکوم کردن سیاستهای بغایت ارتجاعی جمهوری اسلامی در قبال زنان کشورمان, جملات اسیدی جنایتکارانه ایادی آنان در اصفهان را بشدت محکوم نموده و خواستار واکنش جهانی نهادهای دمکراتیک, مدافعان حقوق انسانی و بویژه حقوق زنان کشورمان می باشیم.
19.10.2014
گزارشگران

آدرس برای ارسال اسامی و نهادها و رسانه ها
gozareshgar1001@yahoo.de

www.gozareshgar.com

هیچ نظری موجود نیست: