نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۲۷, یکشنبه

رابطه ما با حاکمیت کاملاً خودی است و اصلاح‌طلبان درون نظام و برای نظام، هر جا که لازم است، کمک می‌کنند.

داوود سلیمانی سیاست‌مدار اصلاح‌طلب و قائم‌مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان تهران، با اشاره به سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی، گفت که رابطه ما با حاکمیت کاملاً خودی است و اصلاح‌طلبان درون نظام و برای نظام، هر جا که لازم است، کمک می‌کنند.
داوود سلیمانی عضو جبهه مشارکت می‌گوید که الان جای طرح مباحث اختلافی میان اصلاح‌طلبان نیست و نقد در این «زمان و مکان و شرایط و مقتضیات»، نتیجه‌ای معکوس دارد.
به گزارش ایسنا، سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا طرح موضوع تعامل با حاکمیت از سوی آقای خاتمی نشان دهنده وقوع اتفاق تازه ای در جریان اصلاح طلب است یا خیر؟ اظهار کرد: «سخن آقای خاتمی حرف جدیدی نیست. یعنی این حرف بدان معنا نیست که ما تا کنون با حاکمیت تعامل نداشته ایم و حالا می‌خواهیم تعامل داشته باشیم، بلکه سخن ایشان تکیه بر این موضع است که ما درون نظام و برای این نظام و این ملت حاضریم هر کجا که لازم باشد، کمک کنیم».
این عضو جبهه مشارکت در پاسخ به این سوال که «آیا جریان اصلاحات در حال حاضر نیاز به یک آسیب شناسی جدی دارد؟»، ابتدا گفت ‌که هر جریانی نیازمند آسیب‌شناسی است اما ادامه داد: «هدف آسیب شناسی چیست؟ آیا تخریب وایجاد بستر سو استفاده برای جریانات تندرو و افراطی و خوراک دادن به آن ها برای جلوگیری از پیشرفت کشور است، یا برای استفاده از تجربیات گذشته در جهت اعتلای کشور؟ نقد امری گریز ناپذیر است، اما زمان و مکان وشرایط و مقتضیات نقد، اگر نادیده گرفته شود، نتیجه‌ای معکوس دارد که به نفع ملت نخواهد بود».
قائم‌مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ گفت که «الان جای طرح مباحث اختلافی» میان اصلاح‌طلبان نیست و افزود: «این مباحث نمی تواند کمکی در حال حاضر به گفتمان اصلاح طلبی و ارتقای آن کند. همچنین طرح برخی مسائل اختلافی می‌تواند ما را به خود مشغول کرده و نیروی ما را در این برهه که نیاز به انسجام بیشتری داریم به تحلیل ببرد. ضمن آن‌که اتخاذ روش ما باید طوری باشد که با اصول و مبانی و هویت اصلاح طلبانه در تعارض نیافتد».
داوود سلیمانی درباره شکست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران نیز گفت: «من معتقدم اینجا نیز برخی از دوستان در شورا دچار عمل‌گرایی صرف شدند و در نتیجه موجبات این نتیجه را فراهم کردند. ما باید از این تجربیات برای آینده ی حرکت اصلاحی درس بگیریم».

هیچ نظری موجود نیست: