نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۷, پنجشنبه


 هشت زندانی در زندان شهاب کرمان اعدام شدند


سحرگاه روز جاری ۸ زندانی متهم به حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان شهاب کرمان از طریق چوبه دار اعدام شدند.

بنا به گزارش گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه روزجاری پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ماه ۸ زندانی با اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در محوطه زندان شهاب کرمان از طریق چوبه دار اعدام شدند.

روز گذشته ۱۲ زندانی که همگی در یک پرونده به اعدام محکوم شده بودند جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شدند و از این میان اعدام ۴ نفر به هفته آینده موکول شد.

این اعدام تا لحظه تنظیم این خبر از سوی رسانه‌های رسمی ایران اعلام نشده است.

اعدام پنج نفر در استان فارس در ملاء عام

صبح پنج شنبه قبل از طلوع آفتاب پنج نفر به اتهام تجاوز به عنف، مشارکت در آدم ربایی، سرقت مسلحانه و توام با شرب خمر همزمان در شیراز و شهرستان مرودشت به دار آویخته شدند.

به گزارش مهر؛ سرپرست اجرای احکام کیفری دادگاه شیراز، با بیان اینکه تعدادی از این محکومین علاوه بر محاربه تجاوز به عنف نیز در پرونده خود داشته‌اند افزود: پرونده‌های این افراد در سال‌های ۸۸ و ۹۲ در دست بررسی قرارگرفته بوده که در ‌‌نهایت پس از تائید تنفیذ حکم از سوی رئیس قوه قضائیه و نظر دادگاه انقلاب تصمیم بر اجرای حکم در ملا عام انجام شد.

گفتنی است، بر اساس عکسهایی که خبرگزاری فارس از این اعدامها منتشر کرده در زمان اجرای حکم، کودکان زیر ۱۸ سال در صحنه حضور داشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: