نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۵, سه‌شنبه

موضوع دوم تصویر بی حجاب الهام چرخنده و مقایسه آن با سایر تصاویر


  • موضوع دوم تصویر بی حجاب الهام چرخنده و مقایسه آن با سایر تصاویر :چند سال قبل فیلمی از یک بانوی هنرپیشه منتشر شد که این فیلم متعلق به حریم خصوصی این بانو بود و میلیون ها نفر این فیلم را مشاهده نمودند.تصویر الهام چرخنده نیز تداعی گر همان موضوع است که حریم شخصی و خصوصی در میان جامعه ایران حائز اهمیت نیست و هر فردی به خود این حق را می دهد که اگر با کسی مخالف است به حریم خصوصی فرد دستبرد برد و تصاویر خصوصی طرف مقابل خود را در فیسبوک آپلود نماید.این افراد باید ابتدا این سوال را از خود بکنند که مادران و خواهران و زنان آنها که در جامعه با حجاب حاضر می شوند در حریم خصوصی خود با شوهرانشان دارای چنین تصاویری نیستند؟و چرا در حالی که در اکثر این صفحات تبلیغ بی حجابی می شود این تصویر عیبی برای این هنرمند به شمار می آید؟
بی شک موضوع دموکراسی و حریم خصوصی و .... فقط به مصابح شعارهایی برخی از گردانندگان صفحات اینترنتی و برخی از جریان های سیاسی است و این افراد عملا نشان داده اند که تحمل مخالف خود را ندارند و هیچ احترامی به عقاید سیاسی و حریم خصوصی فرادی با عقیده مخالف خود نمی گذارند.
اگر فردی در انتقاد به مخالف خود پای خود را از محدوده ادب به کنار بگذارد و"" مانند بسیاری از ادمین های صفحات فیسبوک که این روزها بخاطر تفاوت عقیده الهام چرخنده زشت ترین دشنام ها را به وی نسبت می دهند"" به ترول و فحاشی به مخالف خود بپردازد این موضوع در چهارچوب عقده گشایی و فحاشی تعریف می شود و نمی توان آن را در قالب آزادی خواهی و دموکراسی و آزادی بیان تعریف نمود.
-------

هیچ نظری موجود نیست: