حکم اخراج یکی از کارگران شرکت پیمانکاری «نماد‌پیشکسوتان‌آب» شبانه به وی اعلام شد.
«داوود نورائی»  کارگر قراردادی شرکت پیمانکاری «نماد‌ پیشکسوتان‌ آب» در تشریح جزئیات اخراج شبانه‌اش به ایلنا گفت: عصر روز دوشنبه (۱۰ شهریورماه) طی تماس تلفنی از سوی کارفرما به‌ من اعلام شد که قرارداد شما خاتمه یافته و از فردا نباید سرکار حاضر شوید.
وی که از ۲۴ سال پیش بصورت قراردادی در یکی از شرکت‌های پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران مشغول به کار بوده است، ادامه داد: این ابلاغیه تلفنی شبانه بدون هیچ توجیهی به اطلاع من رسید.
نورائی در خصوص قرارداد کاری خود با شرکت پیمانکاری گفت: آخرین بار قرارداد کاری من از تاریخ ۱۵ /۰۶/ ۹۲ تا ۱۵ /۰۶/ ۹۳ منعقد شده بود و  با گذشت این همه سال نمی‌توانم باور کنم که بدون هیچ دلیلی شبانه از کار اخراج شده‌ام.
در همنی رابطه «مهدی عقبایی» عضو هیئت مدیره اتحادیه کارگران آب و برق ایران با تایید خبر اخراج آقای نورائی به ایلنا گفت: مطابق قرارداد کار کارفرما می‌بایست یک‌ماه قبل از اتمام زمان قرارداد، مسئله قطع همکاری را به آقای نواریی اعلام می‌کرد، بنابراین در این مورد اخراج این کارگر از نظر حقوق کار مسئله دار تلقی می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر با شکایت این کارگر به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران این پرونده در حال رسیدگی است و ما نیز به عنوان نماینده کارگری در تلاش هستیم تا با نماینده کارفرما گفتگو کرده تا زمینه برای بازگشت به کار این کارگر فراهم شود.
[تصویر دادخواست کارگر قراردادی اخراجی سازمان آب و فاضلاب شبکه منطقه ۵ استان تهران]