نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۹, شنبه

علی پروین در دیدار با آیت الله خامنه ای




علی پروین در دیدار با آیت الله خامنه ای


علی پروین و جمیله

  علی پروین در دیدار با خامنه ای در بیمارستان




علی پروین در گفت و گو با خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران  « تسنیم » در مورد عیادتش از خامنه ای گفت :


 آقای آقازمانی مدیر ورزش شبکه 3 با من تماس گرفت و گفت، می‌خواهی به ملاقات رهبر معظم انقلاب بروی که من هم با 


کمال میل قبول کردم و از خدایم بود که این اتفاق رخ دهد





 خیلی خوشحال شدم که مقام معظم رهبری را برای اولین بار از نزدیک دیدم. آرزو داشتم یک بار این اتفاق رخ دهد اما نه در 


شرایطی که ایشان ناخوش‌احوال هستند. البته مقام معظم رهبری آنقدر سرحال و شاد بودند که ما هم شاد شدیم و روحیه گرفتیم


.
پروین افزود: دیدار با رهبر معظم انقلاب بسیار عالی بود و انرژی زیادی به من داد که تا همین الان سرحال هستم. انشاءالله 




پس از بهبودی کامل ایشان شرایطی پیش بیاید تا بتوانم از نزدیک با ایشان دیدار داشته باشم. 
علی پروین در کاخ نیاوران قبل از انقلاب سال 1357
 از راست  آشتیانی ، ناصر حجازی ، فروزان ، علی پروین ، علی جباری

هیچ نظری موجود نیست: