نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۲۱, سه‌شنبه

در جریان یک آتش‌سوزی در بازار تهران چند نفر کشته و مجروح شدند. این دومین آتش‌سوزی در این بازار در کمتر از یک هفته است. همزمان، ۲۰۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع استان گلستان طعمه آتش شده است. در جریان یک آتش‌سوزی در بازار تهران چند نفر کشته و مجروح شدند. این دومین آتش‌سوزی در این بازار در کمتر از یک هفته است.

 در جریان یک آتش‌سوزی در بازار تهران چند نفر کشته و مجروح شدند. این دومین آتش‌سوزی در این بازار در کمتر از یک هفته است. همزمان، ۲۰۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع استان گلستان طعمه آتش شده است. 
در جریان یک آتش‌سوزی در بازار تهران چند نفر کشته و مجروح شدند. این دومین آتش‌سوزی در این بازار در کمتر از یک هفته است.
آژانس ايران خبر
  • Click to enlarge image 1.jpg
  • Click to enlarge image 2.jpg
  • Click to enlarge image 3.jpg
  • Click to enlarge image 4.jpg
  • Click to enlarge image 5.jpg
  • Click to enlarge image 6.jpg
  • Click to enlarge image 7.jpg
  • Click to enlarge image 8.jpg
  • Click to enlarge image 9.jpg
  •  
 مطابق گزارش‌های دریافتی، روز دوشنبه (۲۰ مرداد/ ۱۱ اوت) حدود ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی طبقه هم‌کف یک ساختمان چهار طبقه در بازار تهران دچار آتش‌سوزی شد.
منابع خبری شمار قربانیان این حادثه را دو نفر گزارش کرده‌اند. خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران تعداد مجروحان را یک نفر اعلام کرده است.
در خبری دیگر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به خبرگزاری مهر گفت که در جریان این آتش‌سوزی "۱۰نفر از کسبه دچار مشکلات تنفسی شده بودند که تحویل نیروهای اورژانس شدند و متاسفانه دو مرد ۵۰ و ۶۰ ساله در این حادثه جان خود را از دست دادند".

دومین آتش‌سوزی در یک هفته
به گزارش ایرنا، آتش‌سوزی در پاساژ آهن‌آلات صنعتی و ساختمانی واقع در خیابان پانزده خرداد منطقه پامنار تهران رخ داده است و ماموران آتش‌نشانی موفق شده‌اند جلوی سرایت آتش به طبقه‌های دیگر ساختمان را بگیرند.
جلال ملکی می‌گوید، دود زیادی نیز ۴ طبقه را فراگرفته بود و تعدادی از کسانی که در این ساختمان حضور داشتند برای نجات خود از پنجره‌ها آویزان بودند که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان آنها را به پایین انتقال دادند.
بعداز ظهر سه‌شنبه گذشته نیز یک ساختمان ۳ طبقه در چارسوق بازار تهران طعمه آتش شد. در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما خسارت زیادی به کالاهای موجود در انبارهای هر سه طبقه وارد شد.
همچنین، روز گذشته آتش‌سوزی گسترده‌ای در مناطق حفاظت شده استان گلستان آغاز شد که ماموران هنوز موفق به مهار آن نشده‌اند.
محل این آتش‌سوزی، که گمان می‌رود وقوع آن عمدی باشد، در منطقه "دیوارکجی واقع در ارتفاعات آبشار آق‌سو تنگه گل" گزارش شده است.
در انتظار کمک برای مهار آتش
الهه موسوی، مشاور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان روز دوشنبه، ۲۰ مرداد گفت: «۲۰۰ هکتار از اراضی منطقه دیوارکجی تاکنون طعمه حریق شده و آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.»
موسوی به خبرگزاری مهر می‌گوید، سازمان محیط زیست استان با شروع آتش‌سوزی از تهران درخواست اعزام بالگردهای آتش‌نشانی کرده‌ است اما به رغم موافقت با این درخواست هنوز بالگردی به محل نرسیده است.
آتش از روز دوشنبه به جنگل‌های آق‌سو نیز سرایت کرده و به گفته‌ی موسوی "تا زمانی که بالگردهای کمکی از تهران برای مهار آتش‌سوزی نیایند اطفای حریق بعید به نظر می رسد."
مشاور سازمان محیط زیست استان گلستان احتمال می‌دهد که آتش‌سوزی در مناطق حفاظت شده این استان عمدی و کار شکارچیان غیرمجاز باشد.
موسوی گفت: «این منطقه محل تردد مسافران نیست و پیش‌بینی می‌شود این آتش‌سوزی تنها توسط شکارچیان غیرمجاز به جهت انتقام از [سازمان] محیط زیست صورت گرفته باشد، زیرا سازمان دست آنها را برای شکار در این مناطق کوتاه کرده است.»

هیچ نظری موجود نیست: