نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۲۱, سه‌شنبه

نیروهای طالبان که برای جمع‌آوری زکات به مناطقی از استان قندز رفته بودند، پس از مخالفت مردم منطقه، به روی آنان آتش گشودند و ٢٠ تن از آنان را کشته و ١٠ تن دیگر را زخمی کردند.


نیروهای طالبان که برای جمع‌آوری زکات به مناطقی از استان قندز رفته بودند، پس از مخالفت مردم منطقه، به روی آنان آتش گشودند و ٢٠ تن از آنان را کشته و ١٠ تن دیگر را زخمی کردند.
ب «سیدسرور حسینی» سخن‌گوی پلیس استان قندز در شمال افغانستان روز دوشنبه بیستم مرداد ماه، از کشته شدن ٢٠ تن از غیرنظامیان در این استان و زخمی شدن ١٠ نفر دیگر از آنان در یورش نیروهای طالبان، خبر داده است.
، سخن‌گوی پلیس استان قندهار به رسانه‌ها گفته است: «گروهی از نیروهای طالبان که برای جمع‌آوری زکات به برخی مناطق مسکونی قندز وارد شده بودند، هنگامی که با مخالفت مردم منطقه برای پرداخت زکات روبرو شدند، به روی آنان آتش گشودند.»
talban
«حسینی» گفته است: «بسیاری از مردم و ساکنان منطقه به دلیل بیم از یورش و قتل عام به دست نیروهای طالبان منازل مسکونی خود را ترک کردند.»
وی افزوده است: «نیروهای پلیس و ارتش از روز گذشته عملیات پاک‌سازی منطقه را آغاز کرده‌اند که بر اثر آن تا کنون ١۶ عضو گروه طالبان کشته شده‌اند.»
بنابه این گزارش، وی تاکید کرده است عملیات تا پاک‌سازی کامل این مناطق از وجود شبه نظامیان طالبان ادامه خواهد یافت.

هیچ نظری موجود نیست: