نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۲۰, دوشنبه

کودکی که در حمل سرهای بریده به پدر «داعشی» خود کمک می کند

کودکی که در حمل سرهای بریده به پدر «داعشی» خود کمک می کند

 

x9_600x338.jpg
عکس خالد شروف در سمت راست و فرزندش در سمت چپ همانگونه که در توییتر منتشر کرده است
العربیه - روزنامه های استرالیایی روز دوشنبه مملو شد از تصاویر کودکی حدودا هفت ساله در حالی که سر بریده یکی از قربانیان گروه داعش را در دست گرفته است.
این عکس متعلق به یکی از فرزندان خالد شروف، شهروند استرالیایی لبنانی الاصلی است که 31 سال پیش در استرالیا به دنیا آمد.
نام خونبار خالد شروف برای نخستین بار ماه گذشته مشهور شد آن هم به دلیل انتشار تصویری توسط او در حساب کاربری اش در توییتر، در حالی که سرهای بریده قربانیانش را حمل می کند.
او به تازکی تصویری از یک کودک هفت ساله اش را منتشر کرده در حالی که سر بریده یکی از قربانیان پدرش را حمل می کند و زیر آن نوشته بود: «این پسر من است» بدون این که نامی از او ببرد.
این کودک تی شرتی تابستانی و یک شلوارک به تن کرده و کلاهی سبز بر سر دارد؛ گویی به یک اردوی خانوادگی رفته است.
شروف به همراه خانواده اش در شهری در حومه شهر سیدنی استرالیا زندگی می کرد. او نوشته که سال گذشته به همراه همسر و فرزندانش برای جنگ استرالیا را ترک کرده و برای مشارکت در جنگ، به داعش پیوسته است. او نوشته که عکس پسرش در شهر رقه در شمال سوریه گرفته شده است.
عکس دیگری نیز منتشر شده که در شروف در حالی که اسلحه به دست دارد به همراه سه فرزندش به تصویر کشیده شده اند. هر سه کودک زیر هشت سال به نظر می رسند و پست سرشان پرچم داعش، نصب شده است.
شروف که نام «ابو مصعب الاسترالی» را بر خود نهاده، در سال 2005 به اتهام توطئه برای اعمال تروریستی در استرالیا دستگیر و به 4 سال زندان محکوم شد. او پس از آزادی تحت مراقبت های شدید امنیتی قرار داشت و گذرنامه اش هم مصادره شد.

شروف سال گذشته به همراه خانواده اش ناپدید شد. پس از آن پلیس استرالیا در یافت که او با گذرنامه یکی از برادرانش استرالیا ترک کرده است و دیگر اثری از او پیدا نشد. تا این که ماه گذشته او در شبکه های اجتماعی، تصاویر خود را به همراه سرهای بریده منتشر کرد؛ تصاویری که مجامع مسلمانان را در استرالیا شوکه کرد.
a07_4x3_690x515.jpg
خالد شروف و سه فرزندش
منبع:العربیه

هیچ نظری موجود نیست: