نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۳۰, دوشنبه

حضور خانوادگي مسئولان در بورسيه‌هاي جنجالي
روزنامه ابتکار :  انتشار جزئيات تازه از بورسيه هاي غير قانوني نشان مي دهد که برخي از مسئولان دولتي و نمايندگان مجالس هشتم و نهم به صورت خانوادگي در اين موضوع حضور دارند.
براي درک بهتر موضوع خوب است به يکي دو سال قبل برگرديم! زماني که محمود احمدي‌نژاد گفت که پس از پايان دوره دوم رياست جمهوريش به دانشگاه برمي‌گردد. همگان چنين تصور کردند که او به اتاقش در دانشگاه علم و صنعت بازخواهد گشت و ترافيک و حمل و نقل درس خواهد داد اما قضيه چيز ديگري بود؛رييس جمهور سابق در آن زمان دور از چشم رسانه‌ها، مقدمات تاسيس يک دانشگاه را فراهم مي‌کرد، دانشگاهي به نام ايرانيان که بايد ميزبان دکتر محمود احمدي نژاد پس از رياست جمهوري مي‌شد و ياران و اقرباي وي را دور هم جمع مي‌کرد.احمدي نژاد در يکي از برنامه‌هاي تلويزيون که در روزهاي واپسين رياست جمهوريش پخش مي‌شد شرکت کرد و با اعلام يک شماره حساب بانکي از مردم تقاضا کرد به تاسيس اين دانشگاه کمک مالي کنند. پس از گذشت مدتي از اين تقاضاي مالي احمدي نژاد از مردم، ماجرايي در رسانه‌ها فاش شد که جنجال آفرين بود؛ ماجراي واريز 160 يا 200 ميليارد ريال از بيت المال به حساب دانشگاه ايرانيان؛ احمدي نژاد در روز آخر کاري خود حداقل 160 ميليارد ريال از کيسه دولتش به کيسه دانشگاهش ريخته بود.افشاي اين ماجرا در دولت يازدهم، کار دست رييس دولت قبل و حلقه هوادارانش داد و آنها مجبور شدند که تا ريال آخر اين پول بيت المال را به خزانه برگردانند.به هر حال آنچه موضوع اين گزارش است، بحث پول‌هاي کلان جابجا شده و.... نيست بلکه جزئياتي است که به تازگي از بورسيه‌هاي غيرقانوني دولت قبل منتشر شده و ارتباط آن با دانشگاه ايرانيان ( دانشگاه احمدي نژاد ) است.

هیچ نظری موجود نیست: