نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۱, یکشنبه

ترور و جنایت خون آشم ها سال 2013 ابوبکر البغدادی در پیامی صوتی ادغام "جبهه النصره" و "دولت اسلامی در عراق" را اعلام کرد تا بدین ترتیب گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) شکل بگیرد

جنایات داعش


درسال 2006 زرقاوی به قتل رسید و«ابی حمزه المهاجر» به عنوان رهبرشبکه القاعده درعراق به جانشینی او تعیین شد. درپایان س
ال 2006 یک گروه شبه نظامی متشکل ازهمه گروههای موجود درعراق به نام « دولت اسلامی در عراق» به رهبری «ابوعمرالبغدادی» تشکیل شد .درماه آوریل سال 2010 نیروهای آمریکایی در یک عملیات نظامی ابو عمر البغدادی و ابو حمزه المهاجر را کشتند. پس از آن ، «ابوبکر البغدادی» به جانشینی « ابوعمرالبغدادی» برگزیده شد.دراوایل سال 2011 با آغاز بحران و جنگ در سوریه، گروه "جبهه النصره لاهل الشام" به عنوان شاخه گروه دولت اسلامی عراق درسوریه تشکیل شد و به سرعت به یکی از گروه‌های مطرح درعرصه جنگ علیه دولت سوریه بدل گشت. سرانجام در سال 2013 ابوبکر البغدادی در پیامی صوتی ادغام "جبهه النصره" و "دولت اسلامی در عراق" را اعلام کرد تا بدین ترتیب گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) شکل بگیرد. اما با مخالفت القاعده با این ادغام و حمایت از جبهه النصره ، داعش به جنگ با این جبهه در سوریه پرداخت.


مردانی با لباس عربی با ریش های بلند ژولیده و صورت های آفتاب سوخته در بیابان ها و شن زارها، تصاویری آشنا در بسیاری از فیلم هایترور و جنایت خون آشم ها هالیوودی در سال های اخیر بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: