نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اسفند ۱۴, چهارشنبه

قرعه کشی بین مظنونین برای تعیین قاتل

قرعه کشی بین مظنونین برای تعیین قاتل
قرعه کشی
دولت اعتدال و قوه ی قضاییه، برای رفع یکنواختی در صدور و اجرای حکم اعدام دست به خلاقیت و نوآوری زدند که آمیخته به هیجان نیز هست، با این طرح ابتکاری دولت علاوه بر ایجاد 500 فرصت شغلی! روحیه ی جلادان را نیز 2 چندان می کند!
حدیث قدسی داریم که پیامبر هم از این قسم بازی ها با دشمنان خود و اسلام می کردند!
روزنامه «وطن امروز» نوشت: چندی قبل مردی در میدان انقلاب به قتل می رسد و در این میان دو نفر به عنوان مظنون دستگیر می شوند هر دوی آنها معتقداند که در نزاع شرکت داشته اما قتلی مرتکب نشدند اکنون بعد از گذشت ۲ سال و به دلیل مشخص نبودن قاتل ، قاضی شعبه 1156 دادگاه بعثت به قرعه‌کشی‌ای عجیب دست زد و برای شناسایی قاتل اصلی نام هر دو مظنون را روی 2 کاغذ جداگانه نوشت و در حضور وکیل خانواده مقتول، به قرعه‌کشی دست زد تا مشخص شود چه کسی باید مجازات شود.
از این به بعد قرار است در پرونده های اختلاس «پالام پولوم پیلیش»، در پرونده های سیاسی «سنگ کاغذ قیچی» و در پرونده های ناموسی «آن مان نواران» و در پرونده های مربوط به مواد مخدر «لی لی حوضک» مجرمین را تعیین کرده و به دست عدالت بسپرد!!! روش دیگری هم هست که قایم باشک نام داره . مظنونین قایم میشن ، اولیاء دم چشم میگذارند هز مظنونی که اولین نفر پیدا شد همون قاتله

هیچ نظری موجود نیست: