نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اسفند ۲۲, پنجشنبه

این جای باتوم است روی دست مادر یک زندانی


این جای باتوم است روی دست مادر یک زندانی



unnamed

شکوفه یداللهی زنی است که هم فرزندش کسری نوری و هم برادرش فرشید یداللهی در زندان هستند. این زن به همراه هزاران نفر دیگر برای پیگیری وضعیت درویشان زندانی مقابل دادستانی رفت. در تجمع آرام آنان نیروهای امنیتی نیز حضور یافتند و جمعی از تجمع کنندگان را بازداشت کردند.
خانواده کسری نوری می گویند پس از آزادی جای باتوم روی تمام بدن مادر کسری و برخی دیگر از زنان مانده است.
مادر کسری نوری می گوید که در هنگام بازداشت ماموری به نام علی نظری که روسری او را از سر کشیده و با کشیدن موهایش، او را روی زمین کشید و سپس سوار ماشین کرد.
این تنها یک عکس است از دست آسب دیده شکوفه یداللهی. مادر کسری نوری می گوید که آنها هیچ کار غیر قانونی انجام نداده اند و اینگونه مورد ضرب و شتم قرار گرفتن حق شان نبود.
این عکس توسط خانواده کسری نوری در اختیارم قرار گرفته است.
تازه دو روز هم دیر کردم تا منتشر کنم…اینها خبرهایی است که خانواده های بی پناه می فرستند. کتک می خورند اما هیچ کسی حاضر نیست حتی یک خط در مورد کتک خوردن شان در داخل حرفی بزند بعد هم فریاد می کشند که چرا به خانم اشتون و احمد شهید نامه می نویسید…کجا بنویسند؟

هیچ نظری موجود نیست: