نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اسفند ۲۲, پنجشنبه

آلن ایر سخنگوی وزارت خارجۀ امریکا خطاب به خامنه ای: "فردین بازی" در نیار لطفاً!

آلن ایر سخنگوی وزارت خارجۀ امریکا خطاب به خامنه ای: "فردین بازی" در نیار لطفاً!

عکس: وزارت خارجه آمریکا: ایران متعهد به تصویب و اجرای پروتکل الحاقی شده است (مصاحبه) / ایران



در مورد سؤال "فردین بازی" یعنی چه؟ ِآلن ایر هم این قاعده صادق است؛ و او با طرح این پرسش در حقیقت تیتر مطلب مرا منظور داشته است و خطابش به آیت الله خامنه ای و گروه تندروان حامی اش است. به این معنا که حالا که بهر دلیل تن به تسلیم و مذاکره داده اید؛ دیگر این شاخه شانه کشیدن های الکی و اداهای فردین بازی گاه بگاهتان خیلی تابلو است و بهتر است بی خودی زور نزنید و آبرو ریزی نکنید. چون ناگفته می دانید که فردین بازی را به کسی می گویند که توان کاری را ندارد اما ادای قلدرهای فداکار (نقش فردین مرحوم در فیلم) را در می آورد. بعبارت دیگر خالی بندی هم نوعی فردین بازی است که در ورژن فاخرترش به آن "من آنم که رستم بود پهلوان" هم می گوییم. یا...هو

بعد از تصحیح: این مطلب کوتاه را فقط برای تبلیغ تیترش نوشتم و نشان دادن موضع دولت امریکا به دادار دودور خامنه ای. زیرا اگرچه خامنه ای و مریدانش مانعی نمی بینند که هر صفت و هر توهینی مثل سگ نجس و عجوزه و اسکلت و فاحشه و ... را نسبت به سیاستمداران غرب و بویژه امریکا برزبان بیاورند؛ اما دنیای مدرن نمی تواند مستقیم و در تریبون های رسمی حملات شخصی با استفاده از واژه های توهین آمیز بکند.

هیچ نظری موجود نیست: