نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ بهمن ۱۳, یکشنبه

قيمت آپارتمان‌های فوق لوکس در تهران


فرارو - روز گذشته يکی از گران‌ترين واحدهای مسکونی فروشی در خيابان فرمانيه برای فروش به بازار عرضه شد.
اين واحد مسکونی سوپر لوکس با توصيف لوکيشن بی‌نظير، ۳۰۰ متر فلت، ۴ مستر سوئيت مستقل، روف گاردن و مشاعات و لابی مجلل به همراه کليه امکانات متری ۲۳ ميليون تومان در خيابان مهماندوست برای فروش معرفی شد. از سوی ديگر بررسی‌ها در بازار مسکن شمال تهران نشان می‌دهد که در حال حاضر افزايش تعداد واحدهای مسکونی که قيمت هر متر مربع آنها بيش از ۱۱ ميليون تومان تعيين می‌شود، به‌وضوح قابل رويت است.
شواهد نشان می‌دهد که اکثر اين دسته از واحدها در خيابان زعفرانيه به بازار فروش عرضه می‌شوند. برای مثال: يک واحد مسکونی سوپرلوکس به متراژ ۲۴۵ متر مربع با کليه امکانات در برج باغ متری ۱۲ ميليون تومان، آماده فروش اعلام شده است. علاوه براين ۱۲ ميليون تومان به عنوان قيمت هر متر مربع يک واحد ۲۷۰ متری نوساز در خيابان زعفرانيه در نظر گرفته شده است. مالک اظهار کرده است: نقشه و دسترسی عالی و همچنين امکانات کامل جزو امتيازات اين واحد محسوب می‌شود. از طرف ديگر ۴ ميليارد تومان (متری ۱۱ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان) بابت قيمت فروش واحدی ۳۶۰ متری در خيابان زعفرانيه محاسبه شده است.
واحد مذکور طبق گفته واسطه فروش، سازه‌ای اصيل است که در ۱۰۰۰ متر مربع زمين ساخته شده است. طبقات بالا از استخر در تراس برخوردار هستند. ۲۰ متر تراس مشرف به ۵۰۰۰ متر باغ و بهره‌مندی از ۳ پارکينگ سندی.
البته عده‌ای تصور می‌کنند که اين قيمت‌های پيشنهادی فروش مربوط به واحدهای نوساز است در حالی که ممکن است واحدی که هر متر آن ۱۲ ميليون تومان است، نوساز نباشد.
يک واحد مسکونی به متراژ ۲۰۰ متر و ۱۰۰ متر تراس و ۲ پارکينگ به همراه ۳۴ متر انباری در خيابان زعفرانيه ۲ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان (۱۲ ميليون تومان قيمت هر متر مربع) قيمت‌گذاری شده است. از سوی ديگر متری ۱۲ ميليون تومان قيمت هر متر مربع واحدی ۲۰۰ متری با ۳ مستر و سالن ورزش و شنای فعال در فرعی درجه يک زعفرانيه، تعيين شده است.

هیچ نظری موجود نیست: