نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ بهمن ۱۹, شنبه

مجوز شهرداری به سپاه برای ساخت و سازهای غیر مجاز در محوطه تئاتر شهر



 برخلاف وعده‌های قبلی اعضای شورای شهر تهران و مسئولان شهرداری منطقه ۸، شهرداری تهران مجوز برپایی اسکلت سازه‌ای جدید را در برابر بنای تئاترشهر صادر کرد تا حریم این محل بار دیگر در سکوت مطلق مسئولان؛ نقض شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مشاهدات میدانی و تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهد شهرداری تهران مجوز ساخت سازه‌ای را برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای یک نهاد نظامی {سپاه} درست در مقابل درب اصلی ساختمان تئا‌تر شهر صادر کرده است. نمایشگاهی که ظاهرا هیچ ارتباطی با فعالیت‌های هنری و تئاتری ندارد، در حالیکه مدیران شهری کمتر از دو ماه قبل؛ عنوان کردند اجازه هیچگونه فعالیت غیرمرتبط را در حریم تئاترشهر نمی‌دهند و همچنین عنوان شد این محوطه متعلق به هنرمندان تئا‌تر است که شواهد نشان می‌دهد؛ این گفته‌ها هیچ اعتباری ندارند.
اسکلت این سازه درحالی مقابل ساختمان تئاترشهر برپا شده که اعضای شورای شهر تهران بار دیگر در برابر دست درازی نهادهای غیرمرتبط با حوزه فرهنگ سکوت کرده‌اند.









 

هیچ نظری موجود نیست: