نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه


آخوند هر که باشد مرا دشمن است….
محسن رفیق دوست رو که می شناسید؟!؟! اولین فرمانده یا وزیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، برادرش امیر حسین 1 فقره اختلاس 123 میلیاردیش رو شد! چقدرش رو نشد خدا می دونه، ولی خودش آدم خوبیه هااااا!!!!!!!!!!!!!!!
رفیق دوست
دوستی رفیق‌دوست با حسن روحانی به سال‌های دور برمی‌گردد. او معتقد است روحانی نه اصولگراست نه اصلاح‌طلب؛ هم اصولگراست هم اصلاح‌طلب … اکثر مردم ایران محسن رفیق‌دوست را جدای این تفاسیر یار همیشگی و دائمی آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌دانند. همانطور که او از خاطرات گذشته و امروز خود با آیت الله هاشمی سخن می‌گوید. رفاقت خوبی هم با رئیس دولت یازدهم، حسن روحانی دارد …( پایگاه خبری تحلیلی انتخاب – ۲۹ مهر ۱۳۹۲)
با توجه به اینکه حسن روحانی ادعا می‌کند او یک حقوقدان است، پس چرا قانونی‌ را که به عقیده بسیاری از حقوقدانان موجب فساد میشود را پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ برای اجرا ابلاغ کرده است؟ آیا با این کار منافع دوست خود محسن رفیق‌دوست را به سلامت جامعه ایران ترجیح داده است؟
خانه هدایت اسلامی (بنگاه خیریهٔ گل یاس) کرج، مرکزی زیر نظر بنیاد نور بود که درجمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه به نگهداری بیش از یک هزار دختر (با سن ۷ سال به بالا) در طی چند سال دوران فعالیت خود می‌پرداخت. با فرار یکی از دختران از این مرکز و مراجعه به مطبوعات و دفتر محمد خاتمی، گزارش‌هایی در رسانه منتشر شد که حاکی از سوء استفاده جنسی از دختران ایرانی در سنین مختلف، ربودن دختران ایرانی، بهره‌گیری جنسی رئیس دادگاه انقلاب کرج و برخی دیگر از مقامات بلندپایه از دختران ایرانی، معتاد کردن و تجارت دختران ایرانی و فرستادن و قاچاق دختران ایرانی برای روسپیگری در کشورهای عربی شیخ نشین خلیج فارس بود داشت.
این مرکز زیر نظر بنیاد نور متعلق به محسن رفیقدوست اداره می‌شد.
فعالیت این مرکز پس از آن فاش شد که والدین یک دختر با ارائه شکایتی اعلام کردند که دختر۱۷ ساله‌شان پس از ربوده شدن به مرکزی بنام خانه هدایت در کرج منتقل شده و مسئولان این مرکز از تحویل دادن دخترشان خودداری می‌کنند. با تحقیقات پلیس مشخصی شد که دهها دختر دیگر نیز به عناوین مختلف به این مرکز آورده شده‌اند.
رسانه‌ها از دستگیری برخی دیگر از مسولان این مرکز به اتهام ربودن دختران، سو استفاده و انتقال آنان به کویت و دبی خبر دادند …

هیچ نظری موجود نیست: