نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۲۵, چهارشنبه

حضور برخی هنرمند، در تـالار قاسم الجبارین (رودکی سابق)!
پویان انصاری

این آ سد حسن روحانی پاسدار ِ نظـام فرهنگ ستیـز جمهوری اسلامی، الحـق اگـر نتوانست کوچکترین خدمتی به مردم ستمـدیـده مـا به کُند که خدا وکیلی قـرار هم نبـود کـاری بکند ولـی در عوض خـدا خیـرش بـده، حـداقـل توانست هنرمندان داخلی را در انواع و اقسام اش، از جمله، محمود دولت‌آبادی، شهرام ناظری، مسعود کیمیایی، داوود رشیدی، علی نصیریان، تهمینه میلانی و غیره را در تالارقاسم الجبارین (رودکی سابق) برای گفتن یکسری مُهملات، دور همجمـع کُنـد. (گـویـا رودکـی بارها از قبـر، پیغـام هایی آنهم از نـوع خشونت آمیـز اش، برای رژیـم فرهنگ کُش ِ جمهوری اسلامی، به این مضمون فرستاده است که:"
ای فـرهنـگ ستیـزانِ نظام جهل و جنون جمهوری اسلامی، همانطور که در بـدو ورود خمینـی جـلاد، مشتـرکـن با دوست ارجمندم فـردوسی، پیغـام داده ایم که هرچه زودتـر، نـام مـرا از درب این تـالار بـرداریـد و به نـام فـرهنـگ  و مـرام خودتان، مثلأ تـالار "قاسم الجبارین" و یا تـالار "وحـدتِ"  هنرمندان دستمال بدست، مُـزیـن فـرمـائیـد که بـرازنـده مدعوین محتـرم هم، باشد".
با آرزوی سرنگونی شما
فـردوسـی، رودکـی)
گـویـا خوشبختانه پیشنهاد رودکـی عملی شد، بگذریم، داشتم می گفتم که، این آ سد فریدون روحانی امنیتـی، واقـعـأ تلاش می کُند دل همه را بدست آورد، مثلأ یکروز در قُم می گوید که:"
بـرای بهبـود معیشت مـردم و رُشـد جـامعـه، از نظـرات و مشورت‌ هـای علمـا و مـراجـع بـزرگـوار تقلیـد، استفـاده می ‌کنیم" (از آنجـائیکـه این محـافـظ رژیـم منحـوس، همـه را به کیـش خـود پنـدارد، فکـر می کنـد که مـردم ایـران ماننـد خودش و سایـر قـداره بنـدان جمهـوری اسلامی، شعـور و درک نـدارنـد از این رو بـایـد از یک مُشت اوباش و اراذل عمامه بسـر، تقلیـد کننـد.
در دنباله برنامه های تـوریِ معروفِ "عشوه شتـری، غمزه خـرکـی" این رئیس جمهور شارلاتانیست، یکـروز هم به هنـرمنـدان داخلی، اختصاص داده می شود، از اینـرو ایشان، در تالار قاسم الجبارین یا تالار وحـدتِ کاسه لیسان، (رودکی سابق)برای از"ما بهتران"یکسری چرندیات تحویل می دهد و آنها هم برای عرض ادب،صلوات می فرستند.
بنده نمی خواهم برای نشان دادن کُـرنـش ِ این هنـرمنـدان آنهم برای نماینده یکی ازجنـایتـکـارتـریـن نظـام های موجود در جهان، از هنر و یا نقش هنرمند درکشورهای استبدادی داد سخن بگویم و یا از بـزرگان اهل هنر و قلم، نقل قول کنم و یا فاکت بیاورم که اصولآ هنر مترقی چیست و القصه ها ...
مسلمأ افراد شرکت کننده با میل خود به آن تالار تشریف فرما شدند، این را از این جهت می گویم چراکه، برخی، برای توجیه آن، می گویند، "آنهـا، مجبـورنـد!"
یا اینکه ما مخالفین در اینور جوی آب را مورد خطاب قرار می دهند که، جای، خوش کرده ایم و از روی تُشـک های  پـر قـو ! این تجمع هنـرمنـدان را برای گوش فرا دادن، آنهم به یک جـانـی، ضـد مـردمـی، می دانیم.
در هرحال، این واقـعیتـی است که مثلأ با توپ و تانک به درب منزل آقای دولت آبادی کُهن سال نـرفتـه انـد و او را هم با ضرب شتم به تالار نیاورده اند چرا که ایشان مانند برخی، می توانست، نـرود به همین سادگی!
بـاور کنیـد، هیچ اتفاقی هم بـرای ایشان نمی افتاد شاید، جـوانتـر هم، می شـد!
کلام آخر اینکه آقای دولت آبادی و سایر هنرمندان!
راستـی هیـچ فکر کرده ایـد چـرا مثـلآ ، سلطانپور، سعیدی سیرجانی، پـوینـده، مُختـاری و خیلی هنرمندان عـزیـز دیگر، در کنـار شما، در آن تـالار نـنشستـه بـودنـد ؟؟؟
آیـا فکر نمی کنید اگر آنهـا هم مانند شما، دستمـال ابریشمی در دستشـان بـود، اکنون در کنار شما،
در آن تـالار، حضـور داشتنـد؟؟؟
راستـی، ای مدافعین کُـرنش ِ این نوع هنرمندان در مقابل جنایتکاری چون آ سد حسن روحانی، بر فرض شما ما مخالفین در خارج از کشور، روی پـر قـو می خوابیم و نظر می دهیم! عزیزانی که نام برده شد، از جای گرم و نرم خارج از کشور و تُشک پـر قـو که، به جنگ رژیم فـرهنـک کُش جمهوری اسلامی نـرفتنـد.
مسئله این است، یـا کُـرنـش هنرمندان در مقابل ارتـجـاع، یـا، ایستـادن.
                                                                                  چهارشنبه 15 ژانویه 2014 - استکهلم

هیچ نظری موجود نیست: