نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۲۵, چهارشنبه

بنا بر ادعاهای جدید، رضا ضراب در ماه فوریه گذشته چند افسر پلیس دبی را به استانبول ترکیه دعوت کرده و برای آنان زنان فاحشه تامین ‌کرده است

هدیه غیراخلاقی ضراب به افسران پلیس دبی
 
به ادعای میلیت او برای اینکه فعالیت‌های تجاری غیرقانونی خود را در دبی به راحتی انجام دهد به افسران ارشد دبی قول‌های غیر اخلاقی داده است.
 
براساس گزارش منتشر شده در روزنامه میلیت، رضا ضراب برای تاسیس یک بانک مشارکتی که در دبی افتتاح کرده بود به افرادی که در تاسیس این بانک کمک کرده بودند رشوه داده که در میان آن‌ها  مدیران ارشد پلیس این کشور نیز حضور داشته‌اند. افرادی که مدتی بعد از طرف ضراب به استانبول دعوت شدند.
 
، به نقل از روزنامه میلیت اسامی افرادی که از دبی برای ملاقات با رضا ضراب به استانبول آمده‌اند توسط پلیس امنیت ترکیه ثبت شده است. همچنین اطلاعات منتشر شده نشان می دهد در ماه فوریه گذشته تعدادی از افسران  ارشد دبی مورد استقبال رضا ضراب در فرودگاه استانبول قرار گرفته‌اند.
 
در زمان حضور افسران ارشد دبی در استانبول، مکالمه های تلفنی رضا ضراب و همکارانش شنود شده است.ضراب در این تماس ها در خصوص تامین زنان فاحشه برای این افسران به همکارانش دستورهایی می دهد که این مکالمات نیز توسط پلیس امنیت ترکیه ضبط و ثبت شده است.
 
پس از دو روز تماس‌های تلفنی برای سازماندهی و چگونگی استقبال از این افسران در نهایت آنها به استانبول وارد و به هتلی که از قبل برای آن‌ها آماده شده بود می روند. گروهی نزدیک به 15 نفر این پلیس‌ها را اسکورت کرده‌اند. پلیس ترکیه نحوه چگونگی انتخاب این زنان را نیز ثبت کرده است.
 
 برنامه ریزی و سازماندهی زنان فاحشه توسط شخصی به نام "یلچین ازچیل" انجام شده است. روزنامه ملیت فایل گفت وگوی ضراب و این فرد را که درباره چگونگی انتخاب این زنان را منتشر کرده است.
 سه ماه  بعد از این دیدار  در 14 می 2013 رضا ضراب تصمیم می‌گیرد که در دبی شرکت مواد غذایی تاسیس کند.
 
نام ضراب با ازدواج با ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه در رسانه‌های این کشور مطرح شد. ضراب چهارمین همسر این خواننده ترک است و با او 10 سال فاصله سنی دارد. این دو در سال 2010 ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام " آلارا" است.
 
  رضا ضراب  پس از بازداشت در اعتراف‌های اولیه خود از بابک زنجانی میلیادر ایرانی که در زندان به سر می‌برد به عنوان رئیس خود یاد کرد. زنجانی نیز طی انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک این ادعای ضراب را رد کردو نوشت که من تنها یکبار ضراب را دیده‌ام.
ابروگوندش  تاکنون دوبار به ملاقات ضراب در زندان رفته است و در ملاقات دوم ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترک نیز او را همراهی می‌کرد. ابراهیم تاتلیسس از فعالیت‌های ضراب حمایت کرد و برای اولین بار در  صفحه توئیتر خود از بیماری سرطان رضا ضراب خبر داد و بیماری او را تایید کرد.
همچنین رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز که پس از بازداشت ضراب تحت فشار بود و با استفعا و برکناری تعدادی از کابینه خود روبه رو شد، از او حمایت کرد و ضراب را "خیر" نامید.
  ************************************************************

هیچ نظری موجود نیست: