نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۱۳, جمعه

مصلحی در جمع مردم اصفهان مطرح کرد
‌ابعاد فاش نشده فتنه 88/ طراحی ‌تحرکات فتنه توسط حزب توده/ ‌حزب‌اللهی‌ها کار را تمام کردند
وزیر سابق اطلاعات با بیان ابعاد جدیدی از فتنه 88 گفت: ‌این فتنه توسط حزب توده طراحی شده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام حیدر مصلحی دقایقی پیش در جمع عزاداران حسینی در مهدیه بزرگ اصفهان با بشارت پایان یافتن ماه صفر به عزاداران حسینی اظهار کرد: روایت حضرت رضا (ع) با عنوان سلسلة‌الذهب یک سند روایی است که در آن کلمه لااله‌الا‌الله در همه ابعادش معرفی شده و به توحید واقعی در آن اشاره شده است که این کلمه دیوار امنی است که مردم را از عذاب الهی در امان می‌دارد.
وی با اشاره به اینکه الله در همه ابعاد بر انسان‌ها حاکم است اظهار کرد: بر اساس این روایت حضرت رضا (ع) بر این نکته تاکید می‌فرمایند که برای رسیدن به توحید مبداء و معاد، امامت نقش اساسی را برعهده دارد و مقوله امامت شرط توحید است.
وی با اشاره به اینکه در روایات بر این نکته تاکید شده است که علم در زمان ظهور امام کامل می‌شود گفت: امامت سیر عملی رسیدن به نهایت کمالات است.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه هر پیشرفتی امروزه در هر جای دنیا روی می‌دهد مبدا آن متصل به شاگردان امام صادق (ع) است و این ادعا نیست ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) حرکت خود را از سال 1342 بر این مبنا آغاز کردند که امامت را در بطن جامعه گسترانیده و به همه جوامع بشری بشناسانند.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) وقتی دیدند انقلاب سریع به نتیجه رسید ساختار حکومتی را بر مبنای امامت و ولایت شکل دادند. این در صورتی است که در منطقه نهضت‌های مختلفی در گذشته روی داده بود ولی همه این نهضت‌ها متوقف شده‌اند و امام نکته‌ای را بر آن اشاره داشته‌اند که ساختار حکومتی ماندگار بماند.
مشاور عالی سپاه ادامه داد: اولین استراتژی دشمن برای تغییر نظام جمهوری اسلامی جنگ بود و البته در گذشته توطئه‌های منافقین و نهضت آزادی نیز برای اقتدار این کشور تحمیل شده بود اما آنچه در این میان بین‌المللی بود و برای متوقف کردن این نظام ترتیب داده شد یک حرکت بین‌المللی مقابله با نظام اسلامی بود که در آن در طول دوران دفاع مقدس استکبار، اروپا و کشورهای منطقه از جمله عربستان، قطر و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس با تقسیم کاری که در بین آنها صورت گرفته بود در تلاش برآمدند تا انقلاب اسلامی ایران را متوقف کنند.
وی گفت: خدا به داد کسانی برسد که جام زهر را به امام دادند و هنوز هم در این میان پررویی می‌کنند و من این موضوع را فعلا مطرح نمی‌کنم.
مصلحی ادامه داد: پس از آنکه جنگ برای نظام استکبار نتیجه نداد استکبار استراتژی جنگ نرم را ترجیح داد.
وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دوران سازندگی و اصلاحات به عنوان محور و عمود انقلاب طرحی را بنیان نهادند تا این توطئه دشمن نقش بر آب شود و آن این بود که یک گفتمانی از سوی نیروهای امام و رهبری شکل بگیرد که نتیجه آن شکل‌گیری دولت نهم بود.
وی ادامه داد: استکبار در این میان دوباره مشاهده کرد که بچه‌های حزب‌اللهی به میدان آمده‌اند و شعارهای انقلاب مجددا در حال مطرح شدن است و از همین رو پیشرفت انقلاب نیز سرعت گرفت.
مقام معظم رهبری این دهه را دهه پیشرفت نامیدند و از همین رو دشمن در صدد جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی برآمد.
مشاور عالی سپاه افزود: در انتخابات دهم ریاست جمهوری مقوله‌ای به نام فتنه شکل گرفت. فتنه دقیقا حرکت دوباره بین‌المللی پس از جنگ 8 ساله برای مقابله با نظام اسلامی بود.
وی تصریح کرد: امروز برخی‌ها با کمال وقاهت و بی‌شرمی می‌گویند فتنه دعوای انتخاباتی بود ولی ما اسنادی داریم که بر این نکته تاکید می‌کنند که فتنه یک جریان براندازی بین‌المللی بود و دقیقا طراحی آن از حدود یک سال قبل از شروع انتخابات ریخته شده بود و تمام برنامه‌ها بر اساس ادامه روند‌های پس از آن نیز تدوین شده بود.
وی در ادامه گفت: من وقتی مسئولیت وزارت اطلاعات را پذیرفتم بیش از یک ماه از جریان روز فتنه می‌گذشت و دفاتر ستاد‌های انتخاباتی فتنه‌گران همچنان باز بود و بر اساس اینکه یکی از شرایط حاکمیت امامت شرح صدر است حاکمیت برای مقابله با این افراد فرصت لازم را برای اصلاح روند به آنان داد.
مصلحی گفت: کسی که در جایگاه حاکمیت قرار دارد در درجه اول باید خودش را از دنیا مستغنی کند و از غرور خود بکاهد و توجه به قیامت داشته باشد البته در دوران اصلاحات شرح صدر را برای ما اینگونه تفسیر کردند که هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد به گونه‌ای که حتی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا در آن مدت در ایران جولان می‌دادند.
مصلحی در ادامه با تشریح بخشی از بقایای جریان فتنه 88 اظهار کرد: در یکی از همین ستاد‌ها یکی از سران فتنه به همراه یکی از آقازاده‌ها بر آن بودند که در آن ستاد یک جزوه‌ای پیدا شد که در آن جزوه دقیقا مشخص بود که طراحی‌ها برای وقوع آن اتفاقات از یک سال قبل پیش‌بینی شده بود حتی در آن برنامه‌هایی که برای سفر به استان‌ها ترتیب داده شده بود تدوین شده بود و اینکه در روز انتخابات باید چه بکنند، دقیقا همان زمانی که مصاحبه یکی از فتنه‌گران انجام شد که من پیروز انتخابات بودم نیز در آن جزوه آورده شده بود و به نوعی حرکت‌های کف خیابانی نیز در آن نوشته شده بود.
مصلحی ادامه داد: ما این جزوه را به یکی از بزرگان نظام دادیم. ایشان پس از بررسی به ما اعلام کرد که این جزوه ادبیاتش ادبیات حزب توده است. ما نیز بر همین اساس بررسی کردیم دیدیم پاراگراف‌ها دقیقا از حزب توده گرفته شده و این طراحی‌ای بود که آمریکایی‌ها برای این انقلاب کردند و چون می‌دانستند شعارهای سرمایه‌داری نتیجه نمی‌دهد اول با شعارهایی شروع کردند که مورد استقبال مردم قرار گیرد و این جزوه جزوه‌ای بود که مجموعه‌ای از داخل و خارج کشور تدوین کرده بودند.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سفر بهمن 87 جواد لاریجانی به فرانسه بیان کرد: پس از این سفر جواد لاریجانی به ما گفت که من احساس می‌کنم انتخابات خیلی سختی پیش رو داشته باشیم چون من با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار داشته‌ام و او در آن جلسه به من گفت که ما با دولت آمریکا به توافقی رسیدیم و آن این است که هر کسی غیر از احمدی‌نژاد را بگذاریم بر سر دولت ایران بیاید و این به این معنی بود که آنها به دنبال آن بودند که نگذارند دولتی که با شعارهای انقلاب بر سر کار آمده بود پا بگیرد. در همین میان میلیارد‌ها دلار هزینه کردند و تمام کشورهای منطقه به جز یکی دو کشور همه در این قضیه فعال بودند و سرمایه‌گذاری سنگینی کردند.
مصلحی با اشاره به نقش ویژه آمریکا در مقوله مقابله با نظام در فضای مجازی و اینترنت گفت: یکی از نقاط قابل توجه در فتنه 88 این بود که آمریکا با تمام هیمنه خود در فضای مجازی نتوانست در مقابل نظام اسلامی کاری از پیش ببرد و بچه‌های حزب‌اللهی ما کار را به جایی رساندند که توانستند در فضایی مجازی سیستم اطلاعاتی آمریکا را متوقف کنند.
وی در ادامه گفت: نکته مهم در این میان این است که اگرچه فتنه 88 متوقف شد ولی این فتنه تمام نشده است و در نهم دی ماه مردم به خیابان آمدند و تکلیفشان را نشان دادند و در نهایت استکبار تا زمانی که انقلاب اسلامی دست از شعارهایش برندارد به مقابله با آن برمی‌خیزد و آمریکا در توافقنامه ژنو دقیقا می‌خواهد ایران را بازی بدهد تا کینه آمریکا از دل من و شما بیرون برود.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه همه توفیقات نظام به امامت و ولایت فقیه بازمی‌گردد افزود: مدیریت‌ ولایت فقیه در حرکت‌های بین‌المللی علیه ایران در نهایت همیشه به نفع نظام اسلامی تمام شده در قضیه سوریه انقلاب اسلامی مدیریتی به خرج داد که استکبار زمین‌گیر شد و این وحشتی که امروز استکبار از اسلام دارد و اسلام‌هراسی را در همه جا و حتی هالیوود مطرح کرده و همه ابزارها را برای مقابله با اسلام به میدان آورده به برکت موفقیت انقلاب اسلامی است.
وی گفت: انقلاب اسلامی و حزب‌الله شیعه و سنی نمی‌شناسد و اسلام ناب محمدی در حال شکل‌گیری است و اسلام‌هراسی زمینه‌ای شده که اندیشمندان اروپایی به سمت شناخت اسلام گرایش یافته‌اند و ترور‌ها در عراق، پاکستان و سوریه به خاطر ممانعت از پیشروی نیروهای حزب‌الله و شیعه در جهان است.
انتهای پیام/‌2301/ش

هیچ نظری موجود نیست: