نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۵, پنجشنبه

جنجال‌آفرينی سه قوه جمهوری اسلامی برای اثبات يک دروغ!

جنجال‌آفرينی سه قوه جمهوری اسلامی برای اثبات يک دروغ!
بهروز ستوده

در کشوری که رهبر خودکامه  و حکومتگران فاسدش همگی مدعی اند درهيچ کجای دنيا به اندازه ايران "آزادی" وجود ندارد و هيچ حکومتی در دنيا مانند جمهوری اسلامی "حقوق بشر" را رعايت نميکند ، چند روزی است که سه قوه مقننه و مجريه و قضائيه که همگی در خدمت بيت رهبری و دشمن منافع ملی مردم ايران اند ، به جان هم افتاده  و هريک ديگری را متهم ميسازند که چرا و چگونه هيآت پارلمانی اتحاديه اروپا  با دو چهره سرشناس جنبش حقوق بشر در ايران  (خانم نسرين ستوده و آقای جعفر پناهی) ملاقات کرده  و به دوراز چشم  مأموران و محتسبان  سه قوه حکومت اسلامی ، "مخفيانه" درسفارتخانه يونان در تهران به دوتن که گويا از سران "فتنه ۸۸" هستند ، جايزه ای را که از اروپا با خود به ايران آورده بوده اند اهدا مينمايند !
جنجال آفرينی  و شاخ وشانه کشيدن های سه قوه جمهوری اسلامی  و متهم ساختن همديگر به غفلت در ماجرای ملاقات ساده ی نمايندگان پارلمان اروپا با خانم ستوده و آقای پناهی ، که در روزهای اخير به مهمترين دغدغه مسئولان عالی رتبه در سه قوه تبديل شده است ، اين جنجال آفرينی اينک  به محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائيه ، که سابقه درخشان ايشان در گاز گرفتن و لگد زنی در نزد کنشگران مدنی ايران محفوظ است رسيده (برای اطلاع از سابقه حجت الاسلام محسنی اژه ای رجوع کنيد به شکايات آقايان عيسی سحر خيز و مصطفی تاج زاده ازاين جانور وحشی تا با داستان گاز گرفتن ، لگد زدن ، قندان کوبيدن به سرو صورت ديگران و ساير اعمال وحشيانه اين ديوانه ذوب شده در ولايت که هم اکنون در مقام سخنگوی قوه قضائيه قرار دارد آشنا شويد) ، محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائيه ، درارتباط با ديدار نمايندگان پارلمان اروپا به خانم نسرين ستوده و آقای جعفرپناهی ميگويد :
«ديدار مخفيانه با محکومان امنيتی بر اساس آنچه نقل شده و کمک مالی به آنان، خلاف عرف است و اگر کسی هم دراين باره صحبت کرده از منظر و جايگاه مسئوليت خودش بوده و نظر قوه قضائيه نبوده است.»
درافشای دروغ مخفيانه بودن ملاقات هیأت پارلمان اروپا با خانم ستوده و آقای پناهی  ، در مقاله قبلی خود توضيح داده ام و لزومی به پاسخ به ياوه سرائی اژه ای در اين مورد نيست ، اما در مورد اتهام "کمک مالی" هیأت پارلمانی اتحاديه اروپا وبرچسب "محکومان امنيتی" که سخنگوی قوه جمهوری اسلامی به اين دوچهره محبوب هنری و حقوقی زده ، دراينجا لازم است که مختصری توضيح داده شود تا خوانندگان اين نوشته بدانند که منظور اژه ای ديوانه از "کمک مالی" و "محکومان امنيتی" چيست ؟! در مورد دروغ "کمک مالی" : منظورسخنگوی قوه قضائيه حکومت اسلامی ، احتمالاً اعطای جايزه ساخاروف است که معمولاً مثل ساير جوايز بين المللی شامل مقداری  پول نيز ميشود ولی کيست که نداند ارزش و اهميت اينگونه جوايز، ارزش مادی اين جوايز که به شخصيت های برجسته جهانی اعطا ميشود نيست ، بلکه اهميت اين جوايز در ارزش معنوی آنها است ، ولی از آنجائی که ذهن کثيف و توطئه گر محسنی اژه ای بدنبال پرونده سازی و اتهام زنی است ، به ارزش معنونی جايزه "ساخاروف" کاری ندارد ، او بدنبال چيزی ميگردد که آنرا مبنای اتهام جديدی عليه خانم ستوده و آقای پناهی کند ، روی همين اصل است که يک جايزه جهانی را به "کمک مالی" خارجی ها به کنشگران حقوق بشر در ايران تقليل ميدهد تا در پرتو اين اتهام بتواند فردا دروغ ها و اتهامات تازه ای را عليه کنشکران و فعالان جنبش های اجتماعی و مدنی ايران علم کند .
در مورد برچسب "محکومان امنيتی" که ازطرف سخنگوی قو قضائيه  به دو شخصيت برجسته ناراضی درجمهوری اسلامی زده ميشود نيز بايد گفت که در حکومت ولايت فقيه ، اصولاً اتهام و جرم سياسی و درنتيجه زندانی سياسی وجود ندارد ! از نظر قوه قضائيه جمهوری اسلامی و شکنجه گران ديوانه ای مانند حجت الاسلام محسنی اژه ای که در رأس آن نشسته اند ، جرم خانم ستوده و آقای پناهی و صدها دگرانديش و روزنامه نگار و وکيل و معلم  و دانشجو و کارگر و استاد دانشگاه و وبلاک نويس  و غيره  که در زندانها و شکنجه ها به اسارت گرفته شده اند جرم سياسی نيست ! جرم امنيتی است ! و حالا انتقاد سخنگوی پليد قوه قضائيه از هیأت پارلمانی اروپا اين است که چرا آنان با دو "محکوم امنيتی" ديدارکرده اند ، محسنی اژه ای فراموش کرده است که هیأت پارلمان اروپا علاوه بر درخواست ملاقات با خانم ستوده ، تقاضای ملاقات با خانم رهنورد و آقايان موسوی وکروبی و برخی از خانواده های زندانيان سياسی و نمايندگان اقليت های مذهبی و قومی و پاره ای از چهره های سياسی مخالف و منتقد جمهوری اسلامی را نيز داشته اند ، پس چرا مسئولان حکومت اسلامی به هیأت مزبور اجازه ديدار با افرادی که در هيچ دادگاهی محاکمه و محکوم نشده اند را نداده اند ! پاسخ روشن است : حکومت فاسد و جنايت پيشه ولايت فقيه ديدار هيچ شهروند ايرانی را نه با هیأت پارلمان اروپا و نه باهيچ خبرنگار خارجی  نميتواند تحمل نمايد ، تنها کانال ارتباط با خارجيان بايد از بيت رهبری و ذوب شدگان در ولايت عبور نمايد تا هرآنچه ميخواهند به آنان دروغ بگويند و ايران را مهد آزادی و حقوق بشر جلوه دهند !
چرا ولايت مطلقه فقيه ازسفر خارجيان و تماس آنان با کنشگران سياسی و اجتماعی و خانواده های زندانيان سياسی و جان باختگان در راه آزادی ايران اينقدر وحشت دارد؟ چرا جمهوری اسلامی و حتی دولت اعتدال آقای روحانی به آقای احمد شريف نماينده ويژه سازمان ملل متحد که مأمور رسيدگی به وضعيت حقوق بشر درايران شده است ، اجازه ورود به اين کشور را نميدهند ؟ پاسخ روشن است ، ازدرون قتلگاه  و خراب آبادی بنام ايران نبايد هيچ گزارش رسمی تهيه و به اطلاع جهانيان رسانده شود ، منطق جمهوری اسلامی در ۳۴ سال گذشته اين بوده است که :  وقتی حاکمان ايران ميگويند "ايران مهد آزادی و حقوق بشر است" ، دنيا بايد اين گفته را قبول کند !
جنجالی که سه قوه ضدمردمی جمهوری اسلامی پيرامون ملاقات هیأت پارلمانی اروپا با خانم نسرين ستوده و آقای جعفر پناهی به راه انداخته اند ، بطور کلی دوهدف عمده را دنبال ميکنند : ۱ -  سرپوش نهادن برواقعيت عقب نشينی بيت رهبری  و پس لرزه های "نرمش قهرمانانه" يعنی همان جام زهری که خامنه ای نوشيده است در عرصه سياست داخلی  ، ۲ -  زهرچشم گرفتن از کنشگران و فعالان سياسی و حقوق بشر درداخل کشورکه گمان نبرند رژيم خودکامه پس از عقب نشينی در عرصه سياست خارجی ، در موقعيت ضعيفی قرار گرفته و وقت آن رسيده است که برای به عقب نشاندن رژيم در عرصه های مختلف داخلی نيز ميتوان اقدام نمود . ولی کيست که نداند مسافرت هیأت پارلمانی اتحاديه اروپا به ايران و ملاقات آنان با خانم ستوده و آقای پناهی که يکی از پيش شرط های هیأت مزبوربرای سفر به ايران بوده است ، ميبايستی در راستای سياست "نرمش قهرمانانه" ولايت مطلقه فقيه در عرصه سياست داخلی مورد بررسی قرار گيرد که صد درصد  کارگزاران جمهوری اسلامی از قبل در جريان بوده و موافقت خود را با اين ملاقات به اطلاع اروپائيان رسانده بوده اند ، گرچه باندهای فوق ارتجاعی در درون  هر سه قوه جمهوری اسلامی تلاش دارند که با جنجال آفرينی ، جلو نرمش قهرمانانه را در عرصه سياست داخلی جمهوری اسلامی  سد نمايند .
برای اطلاع بيشتر شما از کم وکيف سفر هیأت پارلمانی اروپا به ايران و ملاقات آنان با  خانم نسرين ستوده و آقای جعفر پناهی ، توصيه ميکنم که به مصاحبه آقای انور ميرستاری ، يکی از مسئولان "شبکه همبستگی حقوق بشربرای ايران" که آدرس لينک اين مصاحبه را در زيرذکر ميکنم  مراجعه نمائيد ، در اين مصاحبه ، آقای ميرستاری که چه قبل و چه بعد از سفرهیأت پارلمانی اروپا با اعضای اين هیأت تماس نزديک داشته و دارد ، هموطنان ايرانی را از هدف سفر هیأت پارلمانی اروپا  به ايران و گفته ها و مشاهدات برخی از اعضای اين هیأت در مدت اقامت شان در ايران  آگاه ميسازد . پس از ديدن اين مصاحبه خودتان قضاوت خواهيد کرد که جنجال آفرينی سه قوه جمهوری اسلامی در مورد ديدار هیأت پارلمانی اروپا با خانم ستوده و آقای پناهی ، جز اهدافی که در بالا به آن اشاره شد چيز ديگری را تعقيب نمی نمايد .
 
لينک مصاحبه آقای انور ميرستاری در مورد سفر هیأت پارلمانی اروپا به ايران
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: