یکی از وزرای روحانی هزار میلیارد و دیگری ۲۰۰ میلیارد ثروت دارند
 
اعتماد : رييس كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سرمايه و دارايي ميلياردي وزرا غيرقانوني نيست، گفت: در قانون فقط آمده است كه وزرا اموال‌شان را اعلام كنند، ما قانون از كجا آورده‌يي نداريم. محمدعلي پورمختار، رييس كميسيون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به اين سوال كه آيا همه وزيران دولت اموال خود را طبق قانون به قوه قضاييه اعلام كرده‌اند، گفت: چند هفته پيش كه با وزير دادگستري صحبت كردم وي گفت بيشتر وزيران اعلام كردند و تنها دو سه نفر باقي مانده بودند كه فكر مي‌كنم تا الان بايد آنها نيز اموال خود را اعلام كرده باشند.
وي در پاسخ به اين سوال كه برخي خبرها حاكي از اين است كه اموال و دارايي يكي از وزيران در حدود يك هزار ميليارد و ديگري 200 ميليارد تومان است و آيا قانون نحوه دستيابي به اين دارايي‌ها را بررسي نمي‌كند؟ گفت: خير، براي اين موضوع قانون نداريم طبق قانون وزيران و مسوولان تنها بايد اموال خود را اعلام كنند و ما قانون «از كجا آورده‌يي» نداريم. پورمختار در ادامه افزود: تنها زماني مي‌توان به اموال مسوولان رسيدگي كرد كه خبري از سوءاستفاده يا گزارش مستندي از تخلف مسوولان داشته باشيم تا بتوانيم به اين موضوع رسيدگي كنيم.
رييس كميسيون اصل 90 مجلس افزود: از نظر ما صرف داشتن اين همه سرمايه و دارايي جرم و تخلف نيست. وي افزود: حتما در آينده نيز جلسه‌يي با خود بابك زنجاني خواهيم داشت و اميدواريم بتوانيم تا پايان آذرماه اين پرونده را به نتيجه برسانيم.