نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۳۰, پنجشنبه

انفجار سفارت و نعل وارونه سفير خامنه‌ای در لبنان
بهروز ستوده

 
پس از اقدام تروريستی انفجار انتحاری در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در بيروت ،  گروه بنياد گرای سنی مذهب موسوم به "گردان عبدالله عزّام" که يکی از شاخه های القاعده در کشورهای عربی است با صدور اطلاعيه ای ، مسئوليت انفجار مذکور را برعهده گرفت و اعلام داشت : تا زمانی که نيروهای جمهوری اسلامی و حزب الله در سوريه حضور دارند و از رژيم اسد دفاع ميکنند ، اين گروه  حملات مشابهی را عليه منافع ايران سازماندهی خواهد کرد . صورت مسئله روشن است ، گروهی اقدام به يک عمل تروريستی کرده ، مسئوليت آنرا برعهده گرفته و دليل عمل جنايتکارانه خود را هم اعلام داشته اند ، اما همين خبر وقتی که به اطاق توطئه گری بيت رهبری ميرسد به گونه ای وارونه و قلب ميشود که در چهارچوب دستگاه تبليغی صدا و سيمای جمهوری اسلامی وکيهان  شريعتمداری بگنجد .
با وجود اينکه شاخه ای از القاعده مسئوليت انفجار سفارت را برعهده گرفته است ، غضنفر رکنابادی سفير خامنه در بيروت و حزب الله لبنان و کيهان شريعتمداری ، همگی يک صدا اسرائيل را عامل انفجار سفارت جمهوری اسلامی دربيروت ميدانند ، و دليلی هم که برای ادعای خود ارائه ميدهند ، همان ادعای مسخره و هميشگی است : "شکستن جبهه مقاومت" ، ادعائی  که اسد پدر و اسد پسر با توسل به آن ، حدود ۵۰ سال با شقاوت بر سوريه حکومت کردند و دهها هزار نفر از مردم اين کشور را کشتند و صدها هزار نفر را آواره کردند و حالا در واپسين دم حيات ، بشار اسد برای حفظ حکومت خويش ، جمهوری اسلامی و نوچه های لبنانی و عراقی خامنه ای به کمک طلبيده و سوريه را به ميدان کثيف ترين جنگ های فرقه و مذهبی تبديل کرده است .
سياست شبکه وسيع تبليغاتی و دروغ پردازی بيت رهبری که با صرف ميلياردها تومان و به زبانهای مختلف شبانه روز مشغول دروغ پراکنی و اشاعه خرافات در خاورميانه و جهان ميباشند ، اين است که هراقدام  مخالف جمهوری اسلامی را به امريکا و اسرائيل نسبت دهند ! از نگاه بيت رهبری و کارگزاران تبليغاتی اش ، همه کسانی که مخالف ولايت مطلقه خامنه ای اند  دشمن اسلام و انقلاب اسلامی اند و عامل امريکا و اسرائيل ، از نگاه خامنه ای و بوق های تبليغی او چه موسوی و کروبی و رهنود و کسانی که فعاليت مدنی و مسالمت آميز حقوق بشری ميکنند و چه "جيش العدل" و "گردان عبدالله عّزام" همه عامل امريکا و اسرائيل اند !  البته چون اين روزها مذاکرات هسته ای  در جريان است ، سياست تبليغی جمهوری اسلامی ، موقتاًً بر تخفيف حمله عليه امريکا سفارش شده است تا مگر اين بحران کمرشکن از سر بگذرد و اژدهای هفت سر نفسی تازه کند .
سايت تابناک به نقل از سفير خامنه ای در لبنان چنين مينويسد : « الحمدالله همه اعضای سفارت ايران در لبنان ‌سلامت هستند؛ اما شماری از مردمی که در حال عبور بودند، در خيابان مقابل سفارت ايران به شهادت رسيدند. » سفير خامنه ای که جان مردم عادی برايش ارزشی ندارد دروغ ميگويد ، طبق گزارش خبرگزاری های معتبر براثر دو انفجاری که در مقابل سفارت جمهوری اسلامی صورت گرفته است ، تا کنون ۲۶ نفر کشته و حدود ۱۵۰ مجروح گزارش شده است ، که در بين کشته شدگان اسامی رايزن فرهنگی حکومت اسلامی ، راننده سفير  و شش تن از محافظان سفارت نير ديده ميشوند . سفير خامنه ای در بيروت که مانند رهبرش عوامفريب و شياد است چون پس از اينکه خدا را شکر ميکند که همه اعضای سفارت سلامت هستند ميگويد : « پس از حادثه تروريستی امروز همه اعضای سفارت ايران در لبنان با احساس حسرت به شهدای امروز می‌گفتند ، ‌ای کاش ما هم در بين شهدا بوديم  ، چونکه شهادت در راه بسط عدالت آرزوی همه ديپلمات‌های ايرانی در سراسر جهان و به ويژه در لبنان است.» و کسی نيست به اين جيره خوار متملق و عوافريب بگويد : برای اينکه حسرت شهادت بر دلت نماند ، کافی است که بدون محافظ و ماشين ضد گلوله از دژ سفارتخانه خارج شوی تا خيلی زود به آرزويت برسی !
حمله گروه تروريستی بنيادگرای سنی مذهب به سفارت جمهوری اسلامی در بيروت محکوم است همانطوری که حمله گروه تروريستی "جيش العدل" به مرزبانان ايرانی در بلوچستان محکوم بود ، ولی اين واقعيت را نيايد فراموش کرد که گروههای تروريست سنی مذهب با گروههای تروريست شيعه مذهب که در دل جمهوری اسلامی پرورده شده اند همه از يک جنس اند و اهداف ضدبشری مشترکی را دنبال ميکنند ، با اين تفاوت که گروههای تروريستی سنی مذهب هنوز موفق نشده اند در کشوری به قدرت برسند و دولت تروريستی خود را تشکيل دهند ولی گروههای تروريست شيعه مذهب در ايران بقدرت رسيده و دولت تروريستی خويش را تشکيل داده اند و از تمام امکانات مالی ، تسليحاتی و ديپلماتيک برخوردار ميباشند . برای مثال تروريست های شيعه مذهب از آنجائی که تمامی امکانات دولت جمهوری اسلامی ميتواند در خدمت آنان قرار گيرد ، آسان تر ميتوانند به آدم کشی و بمب گذاری و اعمال تبهکارانه اقدام نمايند ، کما اينکه تمام ترورها و بمب گذاری های جمهوری اسلامی در خارج از کشور با استفاده از امکانات دولتی و ديپلماتيک بوده است ، درصورتيکه تروريست های سنی مذهب چون خود فاقد دولت اند(کمک عربستان سعودی و برخی از شيخ نشين ها به گروههای تروريستی بنيادگرا ، مشروط و موضعی و فقط برای مقابله با جمهوری اسلامی است و جنبه استراتژيک ندارد ) برای انجام عمليلت تروريستی و ضد انسانی خود با محدوديت های زيادی مواجه هستند ، با وجود اين گروههای تروريست سنی مذهب ، کشورهای خاورميانه را به قتلگاهی برای شيعيان غير نظامی و بيگناه که اهداف آسان و قابل دسترسی هستند  تبديل کرده اند .
روزی نيست که خبری در مورد حمله گروههای تروريست و افراطی سنی مذهب ، به محل سکونت و يا محل عبادت شيعيان ، و کشتار و قتل  فجيع آنان ، به سراسر جهان مخابره نگردد . حملات مرگبار به شيعيان در کشورهای عراق و سوريه و لبنان و پاکستان و افغانستان بصورت امری عادی و روزمره درآمده  و جان ومال و ناموس شيعيان در کشورهای عربی و خاورميانه در معرض تعرض گروههای بنيادگرای سنی مذهب قرار گرفته  است ، و اين همه را بايد درارتباط  با سياست خارجی حکومت تروريست حاکم برايران دانست که طی  ۳۵ سال گذشته ، بجای پاسخگوئی به نيازهای مردم ستمديده ايران ، صدور انقلاب اسلامی به ساير کشورهای منطقه و تشکيل امپراطوری ولايت فقيه را در دستور کار خويش قرار داده است .
جمهوری اسلامی پس از تحميل  ۳۵ سال  ترور و  خفقان و پايمال نمودن ابتدائی ترين حقوق فردی و اجتماعی ايرانيان ، پس از اعمال تبعيض های چند لايه  بر تمام شهروندان ايرانی و پس از به تباهی کشاندن ايران و ايرانيان در عرصه های  اقتصادی و سياسی و فرهنگی و اخلاقی ، اينک در ايران و خاورميانه  با گروههای تروريست و آدمکشی از قماش خود مجبور است مقابله کند و اين همان سرنوشت شومی است که نيک انديشان  و آزاديخواهان ايران ، از سالها قبل پيش بينی ميکردند و به حاکمان جمهوری اسلامی هشدار ميدادند که : کسی که بذر ترور و خشونت ميپاشد  چيزی بجز ترور و خشونت درو نخواهد کرد .
و مردم ايران تا کنون در هر فرصتی که پيش آمده است حکومتگران فاسد و جاهل را مخاطب قرار داده و  با صدای بلند فرياد زده اند که : « سوريه را رها کن فکری بحال ما کن» ولی کو گوش شنوا و اندکی عقل و خرد که تشخيص دهد بايد هرچه زودتر از باتلاق سوريه و جنگ های فرقه ای که درآن کشور در جريان خارج شد ، آقای روحانی بعنوان رئيس جمهور حکومت اسلامی بايد به مردم ايران توضيح دهد که بيت رهبری در پی کدام منافع ملی ايران ، کشور ما را وارد باتلاق جنگ داخلی و فرقه ای سوريه کرده است و ملياردها دلار از پول مردم فقير ايران را خرج حفظ حکومت بشار اسد درقدرت نموده است ؟


هیچ نظری موجود نیست: