نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۲۵, پنجشنبه

نابغه ای که با مدرک .... ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را بر عهده دارد!!


نابغه ای که با مدرک .... ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را بر عهده دارد!!

سه‌شنبه 23 مهر 1392
این وبلاگ با هدف آسیب شناسی مجلس و روشنگری در مورد علل به انحراف کشیده شدن مجلس از وظایف خود و تنزل سطح برخی نمایندگان آن از عصاره فضائل ملت به دلالی و واسطه گری و کار چاق کنی راه اندازی شده است
  
 و در این رابطه برای نمونه به شیوه ورود یک فرد کم سواد به مجلس و چگونگی ارتقای تحصیلی-شغلی و کاسبکاری او خواهیم پرداخت. فرد نمونه شخصی بنام ارسلان فتحی پور است که با استفاده از ضعف های موجود در سیستم نظارتی وارد مجلس می شود و یک شبه ره صدساله را می پیماید:

فتحی پور در راه ارتقای موقعیت شغلی دامادش جهاد و استیضاح می کند!

سه‌شنبه 23 مهر 1392
در حالیکه یک سایت خبری با افشاء نامه ای از اقدام صریح احمدی نژاد برای پارتی بازی یک نماینده پرده برداشت و نوشت: اگر برایتان این سوال مطرح است که چرا وضعیت اداره کشور به این شکل است، چرا دولت این طور عمل می کند؟ و چرا مجلس در قبال آن چندان کاری انجام نمی دهد؟ این گزارش را بخوانید.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم پس از آنکه داماد وی به عضویت هیات مدیره یکی از شرکت های مهم وزارت صنایع در نیامد، وزیر صنایع را آماج سنگین ترین حملات خود قرار داده است.
همزمان با این تقلاها، ارسلان فتحی پور علیه وزیر صنایع مصاحبه کرده و او را حتی در حد مدیر یک مرکز کوچک نیز ندانسته و گفته: از نظر ما ایشان اصلا توانایی مدیریت یک مکان و جامعه کوچک را هم ندارد و ما قطعا بحث استیضاح غضنفری را با ابزاری که مجلس دارد ، کلید خواهیم زد. 
و اینچنین است که ارسلان مدیحه سرای دولت احمدی نژاد و وزیر صنعتش یکدفعه بخاطر عدم توجه وزیر اسبق صنعت به زیاده خواهی هایش عصبانی شده و در مصاحبه ای می گوید وزیر قدرت اداره یک مکان کوچک را ندارد و باید استیضاح شود! 

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

اسناد و مدارک مربوط به مدرک تحصیلی ارسلان فتحی پور

سه‌شنبه 23 مهر 1392
 

 
  
 

 

 
  

هیچ نظری موجود نیست: