نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۲۸, یکشنبه

اعتراض و قيام اضات در بندرعباس، پارسيان، شيراز، پاکدشت و خوراسگان اصفهان هر فرصت، هر زمان، هر مکان

اعتراض و قيام اضات در بندرعباس، پارسيان، شيراز، پاکدشت و خوراسگان اصفهان
هر فرصت، هر زمان، هر مکان

مردم بندرعباس روز جمعه به رغم حکومت نظامی اعلام نشده در اين شهر به تظاهرات خود ادامه دادند. آنها با در دست داشتن پلاکاردهايی به جدايی پارسيان از استان هرمزگان اعتراض کردند. مأموران سرکوبگر نيروی انتظامی به مردم معترض حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. زنان که لباسهای محلی پوشيده بودند، با سردادن شعار به طرح رژيم آخوندی اعتراض کردند. مزدوران رژيم با پخش قرآن از بلندگو تلاش می کردند. مانع شنيده شدن شعارهای تظاهر کنندگان شوند. 
 
 
 

همچنين در بين دو خطبه نمايش جمعه يک زن شجاع بندرعباسی با صدای بلند شعار داد «سکوت هر بندری خيانت است به استان» اين شعار مورد استقبال هموطنانش قرار گرفت و خشم امام جمعه رژيم را برانگيخت. 
 
 

به گزارش دريافتی، روز پنجشنبه 25مهر نيز مردم و جوانان بندرعباس برای اعتراض به تجزيه استان هرمزگان جلوی راديو تلويزيون رژيم تجمع کردند. يکان ويژه نيروی انتظامی به مردم حمله کرد و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد. اين مزدوران که اکثراً از شهرهای ديگر آورده شده بودند، با شقاوت تمام باتون را به سر و صورت جوانان زده و بسياری از جوانان را دستگير کردند. 
 
 

به گزارش دريافتی از بندرعباس، يکی از سرکردگان نيروی انتظامی با درجه سرهنگی گفته است، رژيم به آنها دستور داده اگر تعداد تجمع کنندگان 1500نفر شد کاری با مردم نداشته باشند، اگر جمعيت بيشتر شد عقب نشينی کنند، و اگر تعداد کمتر بود به مردم حمله کرده و با باتون آنها را بزنند. مردم بندرعباس به صورت گسترده اين پيام را اطلاع رسانی کرده اند: هرمزگانی اتحاد اتحاد / ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﺮﺳﻨﺪ 
 
 

مردم پارسيان و کوشکنار روز جمعه برای دومين روز متوالی در اعتراض به تجزيه استان هرمزگان تظاهرات کردند. بيش از دو هزار نفر از مردم پارسيان با تشکيل زنجيره انسانی در ساحل اين شهر و با سر دادن شعارهايی عليه رژيم آخوندی مخالفت خود را با الحاق به استان فارس اعلام کردند. 
 
 

جمعی از دانشجويان دانشگاه پيام نور شيراز روز پنجشنبه 25مهر در مقابل حراست دانشگاه تجمع کردند و به اقدامهای سرکوبگرانه عليه دختران و پسران دانشجو اعتراض کردند. 

جمعی از کارگران اخراجی شرکت پونل پاکدشت روز شنبه 27مهر در مقابل اداره کار رژيم تجمع کردند و به اخراج خود اعتراض کردند. 

عده يی از نمايندگان کشاورزان خوراسگان اصفهان روز شنبه 27مهر در مقابل استاندار رژيم تجمع کردند و خشم خود را نسبت به وعده های توخالی استانداری و مقامهای رژيم نشان دادند. کشاورزان تهديد کردند اگر غرامت آنها پرداخت نشود، از روز شنبه آينده مقابل استانداری رژيم و ديگر مراکز دست به تظاهرات خواهند زد. 

دژخيمان رژيم آخوندی مانع رسيدگی پزشکی به دو زندانی سياسی به نامهای مهندس محمدعلی عموری نژاد و هادی راشدی در زندان کارون اهواز می شوند. اين دو زندانی توسط رژيم آخوندی به اتهام آخوند ساخته «محاربه» و تبليغ عليه نظام آخوندی و اقدام عليه امنيت به اعدام محکوم شده اند. آنها از بيماريهای مختلف رنج می برند. اما دژخيمان رژيم آخوندی به خانواده های آنها اجازه ارسال دارو را نمی دهند. 

به گزارش دريافتی، جنازه 4 زن که سنگسار شده اند، روز سه شنبه 23مهر به پزشکی قانونی تهران تحويل داده شده است. علاوه بر آثار پرتاب سنگ بر سر و صورت اين زنان، آثاری از شکنجه و ضربات شديد بر بدن آنها پيش از سنگسار قابل رويت بوده است. گزارشهای دريافتی حاکی است تا کنون کسی برای دريافت اين اجساد به پزشکی قانونی تهران مراجعه نکرده است و مشخص نيست دادگاه اين زنان چه تاريخی برگزار شده است.

هیچ نظری موجود نیست: