نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

نعیمه اشراقی (زاده ۱۳۴۴!و هفتمین نوه خمینی می‌باشد


نعیمه اشراقی (زاده ۱۳۴۴) سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه خمینی می‌باشد. وی همسر سید محمد حسن طاهری و خواهرزن محمدرضا خاتمی است.









برخورد‌های گشت ارشاد  به گونه ای بوده است که برخی اعتراض‌ها را در فضای مجازی همراه ساخت چرا که در تصاویری که از برخورد ماموران با این افراد در فضای مجازی منتشر شده و آن طور که ناظران صحنه می‌گویند، مصادیق بد پوششی افراد کمتر به چشم می‌خورد و بر خورد‌ها اغلب سلیقه ای صورت می‌گرفته و پوشش بسیاری از این افراد در ردیف پوشش‌های معقول جامعه قرار دارد.


















مطالب مرتبط


بسیاری از این واکنشها بسیار تند و گزنده است و واکنش برخی افراد نیز از سر گلایه است اما واکنش برخی نیز با زبان طنز بیان شده است. به هر صورت اما در مجموع لازم است به این مسئله با نگاهی آسیب شناسانه نگریسته شود و قطعا همه معترضین انتظار پاسخ دارند. 
 
 

البته باید پذیرفت گمراه کردن اذهان و گل آلود کردن آب زلال واقعیت همیشه به دست کسانی رخ می دهد که نمی خواهند واقعیات در جامعه بسط و گسترش یابد اما نمی توان همه را به یک چوب راند. 
علی القاعده این موج اعتراضات و واکنش ها محصول عملکردها و ترویج برخی رفتارهای نادرست در جامعه است و قطعا پاسخی متقن و به دور از احساسات می تواند راهگشا باشد.
 
 


هیچ نظری موجود نیست: