نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ شهریور ۱۵, جمعه

دل‌نوشته نعیمه اشراقی به دخترش نعیما طاهری

دل‌نوشته نعیمه اشراقی به دخترش نعیما طاهری

دل‌نوشته نعیمه اشراقی به دخترش نعیما طاهری
«باید بدانی به وجودت افتخار می‌کنم نه برای مدال، بلکه برای انسانیت، شرافت، مهربانی و برای دیانتت...»

نعیمه اشراقی، نوه آیت‌الله خمینی، با حذف عکس فتوشاپی دخترش، نعیما طاهری، از صفحه فیس‌بوک خود، و در واکنش به اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به فتوشاپ ناشیانه عکس دخترش، دل‌نوشته زیر را خطاب به او، به همراه عکسی با حجاب کامل از دخترش، که گویا مربوط به چند سال پیش است، منتشر کرده است:
«نعیما؛ دختر دلبندم، کسب مقام اول مرکز نخبگان ایالت انتاریو کانادا را به تو تبریک می‌گویم. باید بدانی به وجودت افتخار می‌کنم نه برای مدال، بلکه برای انسانیت، شرافت، مهربانی و برای دیانتت...؛ دختری که اغلب جلسات هفتگی تفسیر قرآن را ترک نمی‌کند و به آنچه از آن می‌آموزد، عمل می کند...؛ عزیزم، هرگز از تو جز اخلاق نیکو، ادب، عاطفه و وفا ندیدم...؛ اگر شیرینی این پیروزی را به کامت تلخ کردند به فال نیک بگیر که انتقاد و حتی حمله، انسان را مصمم و آبدیده می‌کند.
دخترم، قدم‌های بعدی را بلندتر و محکم‌تر بردار و از آنچه می‌آموزی برای خدمت به هم‌نوعت استفاده کن؛ بدان همواره دعای خیر مادرت همراه توست؛ از خداوند منان برایت بهترین‌ها را آرزو دارم.»
خانم نعیمه اشراقی در این نوشتار فیس‌بوکی، هیچ پاسخی به انتقادهای مطرح‌شده نداده؛ اما انتقادها در زیر این پست نیز ادامه دارند. مرضیه، دختری از نسل نعیما، خطاب به نعیمه اشراقی نوشته است:
«خانم اشراقی! اولین کسی که این پیروزی رو به کام دختر دلبندتان تلخ کرد خود شما بودید! اینکه شما عکس دخترتون رو دستکاری کردین که به مذاق "دیگرانی" خوش بیاید بزرگترین تلخکامی برای اون دخترک بود که حتی مادرش هم به نوع پوشش‌اش احترام نگذاشته! وقتی شما در نوع پوشش دخترتون دخالت می‌کنین چه انتظاری از بقیه دارید که در مورد حجاب "نتیجه امام" قضاوت نکنند؟! اونچه که موفقیت این دختر خانم رو تحت شعاع قرار داده نه حجاب نصفه و نیمه‌اش، که تناقض‌ها در حرف‌ها و اعمال شماست که از یک طرف دم از آزادی و احترام به عقاید دیگران می‌زنید و از یه طرف دیگه آزادی را از دخترتان با دستکاری کردن واقعیت سلب می‌کنید! و الآن با این پست‌ها و نشون دادن "دیانت" و "قرآنی بودن" دخترتان این حواشی "ایرانی‌پسند" رو دارید پررنگ‌تر می‌کنید! نکنید این کارا رو! اون دخترک گناهی نکرده که مادرش نوه یه آقاییه!»

هیچ نظری موجود نیست: