نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ تیر ۲۲, شنبه

مينا احدي: پاسخي به مصطفي تاج زاده!

يادداشتهاي روزانه مينا احدي
پاسخي به مصطفي تاج زاده!
استراتژي سرنگوني است٬ کلاه اتان را محکم بچسبيد٬ باد نبرد!
مصطفي تاجزاده شايد خوشبخت ترين و سينه چاک ترين زنداني مدافع حکومت اسلامي است. در زندان است و هر هفته يک بيانيه ميدهد و به مردم پيام ميدهد سطح توقعات خود را پايين بياوريدو صبر پيشه کنيد و کمک کنيد تا اصلاح طلبان و خاتمي چي ها مجددا به نان و نوايي برسند. ..
روز گذشته پنج شنبه ۱۰ ژوئيه چشم همه ما به پيام جديد جناب تاج زاده روشن شد. به جوانان ميگويد:
به نسل جوان دختر و پسر خاضعانه عرض می کنم که با توجه به مشکلات گسترده و عمیق داخلی و خارجی که عمدتا میراث بی کفایتی حکومت یک دست اقتدارگرا و هم چنین با در نظر گرفتن آن چه در کشورهای مسلمان منطقه می گذرد- تحقق اصلاحات دموکراتیک تامین توامان استقلال و آزادی و دست یابی به رفاه و پیشرفت هم جانبه و عادلانه جز با دفاع از شعار استراتژیک مهندس موسوی یعنی اجرای بدون تنازل قانون اساسی میسر نیست..
ايشان در دوره خاتمي معاون وزير کشور بود و همواره در حکومت نکبت اسلامي يک شغل و سمتي داشته و يکي از دست اندرکاران حکومتي است که براي مردم و جوانان در آن جامعه جز فلاکت و بدبختي و بي حقوقي و سرکوب٬ در تمام سي و پنج سال گذشته نتيجه اي نداشته است. جناب تاج زاده از اجراي بي تنازل قانون اساسي بعنوان استراتژي حرکت جوانان حرف ميزند..
کدام قانون اساسي؟ همان قانون اساسي که جوان را آدم حساب نميکند٬ همان قانون اساسي که زن را برده جنسي مرد ميداند و کنترل او را فرمان ميدهد؟ همان قانون اساسي که در آن اعدام و قصاص و دست بريدن و چشم در آوردن ٬ يک اصل مقدس و غير قابل تغيير اسلامي است؟ همان قانون اساسي که خون زن را نصف خون مرد حساب ميکند٬ .. اگر اين قانون نهايت هدف شما و موسوي و کروبي و رفسنجاني و خاتمي و همه حاکمين رنگارنگ حکومت اسلامي است٬ براي نسل جوان اتفاقا محو و نابودي اين قانون کذايي و سرنگون کردن کل اين بساط جهل و زور٬ استراتژي نهايي است. از همين ميترسيد. اعتراض جوانان٬ اتحاد جوانان و بالا رفتن سطح توقع آنها پاشنه آشيل رژيم و نظام اسلامي اتان است.
به مشکلات گسترده داخلي اشاره مي فرماييد و فقط يک دوره احمدي نژاد را نشانه ميرويد بدليل اينکه شخص شخيص شما در زندان اوين تشريف داريد٬ چرا از سنگسار مريم ايوبي در همين روز ۱۱ ژوئيه ۱۲ سال پيش٬ حرف نميزنيد؟ در زمان رياست و صدارت خودتان بوديد که مادر دو کودک ۶ و ۸ ساله را سنگسار کرديد. آنزمان که شما معاون وزير بوديد در حاليکه مريم جوان از ترس بيهوش شده بود او را با برانکارد آوردند و سنگسار کردند. لابد آنزمان شما در کنار خانواده خود لم داده و تئوري حفظ نظام را مي نوشتيد. چرا از اعدام حد اقل صد نفر در اين هفته ها حرف نميزنيد. رئيس جمهور محبوب اتان روحاني که کر و کور است و اين اخبار را نمي شنود٬ شما که در زندان هستيد و حتما فضاي رعب و وحشت براي زندانيان سرنگوني طلب و يا محکومين مواد مخدري و غيره را حس ميکنيد شما چرا بيانيه اي نميدهيد و از محکومين به اعدام نميخواهيد که شکر کنند که اعدام ميشوند اين لابد به نفع روحاني و شما و نظام کذايي اتان است؟ از اعدام هاي گسترده در طول هشت سال حکومت خاتمي چرا حرفي نميزنيد؟ لابد دوره صدارت شما نمونه کامل اجراي بي تنازل قانون اساسي بود؟ وقاحت را به اوج رسانده و حتي از کيسه زندانيان ديگر مي بخشيد و ميگوييد بهتر است با آمدن روحاني کماکان در زندان بمانيم اين به نفع نظام است. از قول چه کساني حرف ميزنيد زندانيان کمونيست٬ رهبران کارگري٬ زندانيان سرنگوني طلب و ضد نظام و کسانيکه از روز اول گفتند حکومت اسلامي دون شان بشر است؟
جناب تاج زاده از اوضاع وخيم دنيا سخن گفته ايد٬ منظورتان مصر است؟ منظورتان حرکت ٣٣ ميليون مردم با سطح توقعات بالا عليه اخوان المسلمين و مرسي است؟ يا منظورتان ترکيه است و اعتراضات و جنگ خياباني جوانان عليه اردوغان ليبرال مسلمان؟ پيام اين اعتراضات را بويژه شما که بايد دقيق بفهميد. دوره دخالت مذهب و اسلام در زندگي مردم گذشته است. مذهب بايد دستش را از حکومت و زندگي مردم کوتاه کند. بعد از سي و پنج سال جنايت و خفقان و فقر و نابرابري و سرکوب در ايران٬ مردم منطقه اينرا از راه دور ديدند و ما ميليونها نفر مردم ايران از نزديک تجربه کرديم که حکومت اسلامي يعني کشتار و بي حرمتي و بي حقوقي از يک سو و رذالت و وقاحت و بيشرمي غير قابل تصور تسبيح به دستان و جانوران اسلامي به قدرت رسيده از ديگر سو . اينرا با گوشت و پوست خود تجربه کرديم وميحواهيم اين بساط کثافت اسلامي را بهم بريزيم.
انقلابات در منطقه سوت پايان حکومتهاي اسلامي را ميزند و اين سوت براي شما گوشخراش است. ما اينرا مي فهميم چرا که با هر خيزش عمومي در ايران و با انقلاب مردم و جوانان در ايران ٬ سيل و طوفان همه شما را خواهد برد و از اين ميترسيد. جناب تاج زاده فراموش نکنيد اين انقلابات در ايران شروع شد و در سال ۸۸ جنبش شما اين اعتراضات ميليوني را با خدعه و فريب و در عين حال با سرکوب و تجاوز سرکوب کرد. اما اين سيکل اعتراض و انقلاب مجددا به ايران باز خواهد گشت و چون در ايران سي و پنج سال کشتيد و چپاول و غارت کرديد و فاشسيم عرياني را بر مردم تحميل کرديد آن انقلاب ديگر همه شما را جارو خواهد کرد. اينرا به شما قول ميدهم.
پس زنده باد توقعات بالاي جوانان و مردم ٬ زنده باد جوانان راديکال٬ زنده باد انقلاب
مينا احدي
۱۱ ژوئيه ۲۰۱٣
Mina Ahadi
0049 (0) 1775692413

minnaahadi@gmail.com
mina

هیچ نظری موجود نیست: