نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ تیر ۲۲, شنبه

تصاویرضیافت افطار ایتام با حضور آق محمود و اجرای نمایشنامه مشترک


پایان 8 ساله سیاست مدعی اصول گرایی عوامفریبی فرا رسیده است که با شعار ما عاشقان خدمتیم و نه شیفتگان قدرتیم شروع شد . ولی همچنان این سیاست سیاه بازی عوامفریبی ادامه دارد ، طوریکه دامنه اش به  ماه روزه ای و افطار در سفره وکنار یتیمان برای تبلیغات کشیده شده  است . اما هر گز مباد که  مسئولی یافت شود تا ناپرهیزی کند  و مثلاً بگوید  نقش جنگ خانمانسوز  8 ساله ی موهبت الهی  در پدیده شوم یتیم  پروری  چه بود؟ یا بگوید جنگ چه نقشی در بحران اقتصادی و ویرانی کشور  و ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه داشته است؟ همچنین این بحران وتعدیل اقتصادی و فاصله طبقاتی چه نقشی در رشد تورم و گرانی وفقر وبیکاری و اعتیاد وتن فروشی و بیماری ایدز ومرگ و خلاصه گسترش کودکان ونوجوانان یتیم داشته است؟ مهمتر اینکه چرا رهبر و رئیس جمهور و دولت و تیم اقتصادی وبانکی وپولی کشور نگفته و نمی گویند اگر نه در 35 سال گذشته حداقل در 8 سال گذشته میزان در آمد نفت چه میزان بود؟ این در آمد سرشارنفت صرف  هزینه چه اهداف و برنامه هایی شد؟ سهم بودجه خدماتی و فقر زدایی و سر و سامان به یتیمان بی سر پرست  چه مبلغ بوده است؟ مهمتر اینکه در این مدت 8 ساله چند میلیون دانش آموز دختروپسر مجبور شدند بدلیل فقر اقتصادی خانوادگی میز های کلاس های درس مدارس را ترک نمایند و تبدیل به کودکان کار خیابانی شوند ؟ چه تعدادشان معتاد و دزد وسارق وتن فروش شدند وبزندان رفتند. سپس اعدام شدند؟یا اینکه چه تعداد پدرشان اعدام یا در کنار مادران شان به زندان افکنده وکودکان بیشتری بی سرپرست شدند؟  آیا با اینگونه هنرنمایی و دلقک بازی های- روحوزی تبلیغاتی- روزه ای   که آق محمود  اجرا نموده  است معضل پدیده ی شوم  کودکان یتیم حل شدنیست ؟










 
رییس جمهور در اولین روز ماه مبارک رمضان، میزبان ایتام و کودکان بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی بود و به همراه آنها روزه خود را افطار کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد شامگاه چهارشنبه در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری، میزبان جمعی از ایتام و کودکان بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی بود و در فضایی گرم و صمیمی با ایتام بر سر یک سفره نشست و روزه خود را با آنها افطار کرد.رییس جمهور در این مراسم در فضایی سرشار از مهر و محبت با ایتام و کودکان بی سرپرست گفت‌وگو و از آنها دلجویی کرد و به سخنان و درد دل های آنان گوش فرا داد.در این مراسم، دو نفر از مجریان کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به اجرای برنامه پرداخته و گروهی از ایتام که از شهرهای مختلف کشور در این جلسه حضور داشتند سرودهایی را اجرا کردند.تصاویر ازخبرگزاری  دروغ پرداز پاسداران فارس :

هیچ نظری موجود نیست: