نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه


پرینت
بازدید: 70
دو شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ـ وب‌سایت ادوارنیوز
ادوارنیوز: فریده جمشیدی همسر شهید هدی صابر به مناسبت سالگرد تولد وی نامه‌ای را خطاب به وی نوشته. متن این نامه به شرح زیر است:

به مناسبت ۲۳ اسفند تولد شهید هدی صابر،
تولدت بهاری بود، چه زود زمستان زندگیت را آوردند. تولد ۵۳ سالگیت مبارک. این دومین سالی است که باید تولدت را گوشه گورستان جشن بگیریم. اما این سنگ سرد و بی‌روح هیچ به آغوش گرم تو نمی ماند. "پدر" کلامی که بر دهان حنیف و شریف خشکیده، دو سال است کسی را پدر نخوانده اند.
بار سنگین زندگی را بر دوشم گذاردی و رفتی. شهادتت ناگهانی بود. تنم تاب نیاورد. باورت نمی شود با چه بیماری‌ها که دست و پنجه نرم نکرده‌ام که رنگ رخساره‌ام خبر دهد از سر درون.
بارها و بارها، لحظه به لحظه ملاقات آخرمان را مرور کرده ام. خنده‌هایت نشان بی‌وفایی نداشتند. ناگهانی رفتی! دو سال گذشته دستگاه عدلیه کشور به جای رسیدگی به فاجعه شهادت تو و برخورد با عاملان این جنایت، در صدد عادی جلوه دادن قتل تو و مختومه کردن پرونده ات هستند.
اما هدی جان! بعد از تو هم زندگی در جریان است، با تمام دردها و سختی هایش. دوستانت ما را تنها نگذاشته اند. دستان گرمی که مرهم گذار زخم نبودنت هستند. چشمان نابینایی که به جای تو ما را می بینند. حنیف و شریف مشغول تحصیلند. سخت در تلاشند تا نام عزیزت را در تاریخ ایران زنده نگه دارند. برایمان دعا کن بتوانیم همسر و فرزندان لایقی برای تو باشیم.
اما همیشه جایت خالی است نه تنها ما، بسیاری از خانواه‌ها چشم به راه اند. عید است. منتظریم. سفره هفت سین بیاور. بهار آمده گل بیاور....
"درآستانه اوج به اسارت گرفتند
و به هنگام بلوغ منشاش
کندند پَر از پَرش تا رسیدند به شَه پرش
و سر آخر، با هم زدند شاه پرش و شاهرگش"
* قسمتی از شعر هدی صابر در وصف حنیف نژاد که خود نیز همان شد.
تولدت مبارک
همسرت فریده جمشیدی

هیچ نظری موجود نیست: