نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

بابک زنجانی، رانتخواری که برای نخستین بار پرونده عجیب وی توسط بازتاب افشا شده است

سانی که زنجانی را وادار به زدن این اتهامات کرده اند، قصد دست انداختن وی را داشته اند. چرا که در صورت وجود هرگونه اطلاع دقیق یا سندی از این ارتباط، نیازی به مصاحبه نبود و بابک زنجانی می توانست این اطلاعات را در اختیار مسئولان ارشد امینتی کشور که وی در فیلم دیدار با مرتضوی از جلسات خود با آنها خبر می دهد، بگذارد و در کسری از ساعت تومار بازتاب در هم پیچیده می شد
بابک زنجانی، رانتخواری که برای نخستین بار پرونده عجیب وی توسط بازتاب افشا شده است، در مصاحبه ای با سایت باشگاه راه آهن، سایت «بازتاب» را متهم به ارتباط با خارج از کشور کرده و مدعی شده است این سایت از شبکه یک (سلطنت طلبها) و منافقین کرده است.


به گزارش خبرنگار «بازتاب»
، بابک زنجانی همچنین در این مصاحبه اظهار داشته است که سایت بازتاب یک سایت زیرزمینی و پنهان و ثبت نشده است. همچنین ادعا کرده است سایت بازتاب قصد اخاذی از وی را داشته و مرتبط با خارج کشور است.


زنجانی ادعا کرده است به دلیل اینکه تصویر پاسپورت اروپایی منتشرشده از وی در بازتاب فاقد کراوات است، این تصویر جعلی است.


تنها سندی که بابک زنجانی علیه بازتاب منتشر کرده است، نامه پدرام پاک آیین، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد است مبنی بر این که سایت بازتاب تا 5 دی ماه امسال ثبت نشده است.


وی همچنین از شکایت از بازتاب به اتهام کلاهبرداری خبر داده و این سایت را تهدید به افشای اسناد ارتباطش با خارج از کشور کرده است.


در این حال «بازتاب» در پاسخ به آقای زنجانی توضیحات ذیل را منتشر کرد:


1- اگرچه شکایت رانتخواران دانه درشتی نظیر بابک زنجانی از بازتاب، یکی از اسناد افتخار این سایت در دفاع از بیت المال و مقابله با مفسدین اقتصادی در دنیا و عقبی است، اما ایشان را دعوت می کنیم تا ادعاهای خود را با هوشمندی بیشتری تنظیم کنند تا دست کم حتی برای چند دقیقه، خواننده احتمال صحت آن را بدهد.

ادعای ارتباط همزمان بازتاب، با منافقین و سلطنت طلب ها و دریافت پول از آنها در حالی که این دو گروه خود با یکدیگر دشمن بوده و هرگونه ارتباط افراد داخل کشور با آنها جرم تلقی می شود، نشان می دهد کسانی که بابک زنجانی را وادار به گفتن این اظهارات کرده اند، قصد دست انداختن وی را داشته اند. چرا که در صورت وجود هرگونه اطلاع دقیق یا سندی از این ارتباط، نیازی به مصاحبه نبود و بابک زنجانی می توانست این اطلاعات را در اختیار مسئولان ارشد امینتی کشور که وی در فیلم دیدار با مرتضوی از جلسات خود با آنها خبر می دهد، بگذارد و در کسری از ساعت تومار بازتاب در هم پیچیده می شد.



با این حال تحریریه سایت «بازتاب» از بابک زنجانی می خواهد به تهدید خود عمل کرده و هرچه سریع تر این اسناد را فاش کند تا مشخص شود اگر کسی به اسم بازتاب از منافقین یا سلطنت طلب ها پول گرفته است، با توجه به وضعیت بغرنج اقتصادی بازتاب، علیه این فرد شکایت شده و پول دریافت شده پس گرفته شود.


2- این که سایت بازتاب ثبت نشده و زیرزمینی است، ادعای جالب دیگری از سوی بابک زنجانی است، سایت بازتاب که در آغاز فعالیت در سایت ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده، علاوه بر مردم، برای دستگاه های قضایی و امنیتی کشور شناخته شده ترین رسانه است و علاوه بر ده ها احضاریه قضایی، چند ماه قبل نیز دفتر سایت از سوی دستگاه های امنیتی مورد بازرسی قرار گرفته و اسناد و تجهیزات آن نیز جهت بررسی توقیف شد که هنوز  بازگردانده نشده است.


ثبت سایت بازتاب در سامانه وزارت ارشاد

از سوی دیگر همین مدیر کل وزارت ارشاد که نامه ای با امضای وی از سوی بابک زنجانی منتشر شده مبنی بر این که سایت بازتاب ثبت نشده است، در نامه ای به قوه قضاییه هفت ماه قبل از این نامه، ثبت شدن سایت بازتاب و نشانی و تلفن مدیر مسئول آن را اعلام کرده است. بنابراین اگر نامه بابک زنجانی جعلی نباشد، مدیرکل وزارت ارشاد یا دچار فراموشی شده است و یا «به فرموده» اطلاعات غلط را رسما اعلام کرده است، در مجموع اتهام فعالیت زیرزمینی به بازتاب مانند ادعای دریافت پول از منافقین و سلطنت طلب ها باعث مزاح و مستند بازتاب برای شکایت از زنجانی خواهد شود.



                                               نامه منتشره توسط زنجانی



                                    نامه مدیرکل ارشاد در تایید ثبت بازتاب

3- برای ادعای جعلی بودن پاسپورت دانمارکی بابک زنجانی به دلیل کراوات نداشتن وی نیز بازتاب چند مورد از تصاویر پاسپورت های اروپایی بدون کراوات را منتشر می کند که این رانتخوار اقتصادی افکار عمومی را ... فرض نکند.




همچنین تصویر یک سایت دولتی دانمارک که در آن عکسهای مورد قبول برای دریافت پاسپورت با علامت سبز 
v
نشان داده شده وعکسهائی که قابل قبول نیست را با علامت قرمز ضربدر نشان داده است، در زیر دیده می شود.
حتی در این کشور جز معدود کشورهای اروپائی است که عکس با حجاب را برای پاسپورت قبول می کند و در ضمن در هیچکدام از عکس مردان کروات دیده نمی شود.



4-    این که سایت بازتاب قصد اخاذی از بابک زنجانی را داشته است، نیز از همین نوع ادعاهاست، اتفاقا در تماسهایی که مباشر بابک زنجانی با سایت بازتاب داشته، پیشنهاد سفر به کیش برای مذاکره و از طریق واسطه هایی نیز به صورت جداگانه پیشنهاد ارقام میلیاردی برای  حذف گزارشهای بابک زنجانی مطرح شده است که مورد اعتنا قرار نگرفت، اما بازهم از آقای زنجانی انتظار می رود کلیه اسناد و جزئیات اخاذی بازتاب از وی را منتشر کند.

هیچ نظری موجود نیست: