نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

مادر و 2 دختر چادرنشین منتظر کمک های مردم ایران

مادر و 2 دختر چادرنشین منتظر کمک های مردم ایران

این زن که دارای 2 بچه بنام ملیکا 4ساله و فاطمه 9 ساله هستند و از لحاظ اولویت های زندگی در حد صفر بوده که اقدامات و توصیه هایی جهت دستیابی به اولویت های زندگی برای آنها پیش بینی شده است
مادر و دو دختر چادرنشین در کوره آجرپزی منتظر کمک های مردممادری که با دو دختر خود در کوره آجرپزی در سرخس به سختی زندگی می کند با شناسایی جمعیت امام علی شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بازتاب، این خانواده بی سرپرست دردمند در منطقه رودخانه اسماعیل آباد و در کوره های آجر در جاده سرخس در چادر زندگی می کنند و شرایط سختی را در سرمای زمستان تحمل می کنند.

زهرا امیر دبیر جمعیت در مورد این خانواده به بازتاب گفت: "این زن که دارای 2 بچه بنام ملیکا 4ساله و فاطمه 9 ساله هستند و از لحاظ اولویت های زندگی در حد صفر بوده که اقدامات و توصیه هایی جهت دستیابی به اولویت های زندگی برای آنها پیش بینی شده است.

مادر این خانواده دارای یک کلیه بوده و در این فصل سرما خطراتی را برای این مادر رنجور به ارمغان خواهد آورد.

این خانواده که در چادر زندگی می کردند، چندی پیش چادر آنها توسط فردی بنام "حسن ب" به آتش کشیده شده است.

برای کمک به اجاره یک سرپناه برای آنها می توانید با شماره دبیر جمعیت تماس گرفته از بررسی وضعیت این خانواده مطمئن شوید". شماره 09398585528

در حال حاضر جمعیت دانشجویی امام علی مشهد با شماره کارت
6104337770031308 به نام جمعیت امام علی در بانک ملت کمک های خود را واریز کنند.

دبیر انجمن دانشجویی امام علی مشهد از هموطنان خیرخواه خواست، پس از واریز حتما شماره پیگیری و مبلغ و محل خرج آن را به شماره بالا اعلام کنند.

هیچ نظری موجود نیست: