نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ دی ۱۹, سه‌شنبه

دی: «اسامی 13 نظامی زندانی که به اتهام تمرد از سرکوب و ضرب و شتم مردم در خيابانها در سال 1388 دستگير و محاکمه شده اند»

نظاميان طرفدار مردم
13نفر نظامی از نهاد های محتلف نظامی جمهوری اسلامی با اسامی :
1 محمود ناجی 2- بهروز يوسف پور 3- سيد جبار موسوی 4- حسين عابدينی 5- اسماعيل کربلايی 6- رضا کاهی 7- عليرضا فراهانی 8- علی جباری 9- ايرج حاتمی 10 � حجت حاتمی 11- فريده آزمون 12- سيف اله سپاهی 13- بهزاد طهانی در زندان گوهر دشت مبحوس هستند. اتهامات اين نظاميان زندانی مربوط به تمرد از دستورات ضد مردمی مافوق يا جمعی نهاد مربوطه و يا افشاگری در رابطه با خيانتها و جنايتهای سران و نهادهای نظامی عليه مردم ايران می باشد . بيشتر اين 13 تن به اتهام تمرد از سرکوب و ضرب و شتم مردم در خيابانها در سال 1388 دستگير و محاکمه شده اند . همچنين تعدادی نيز به دليل افشای نقشه های ضد مردمی در سرکوب ها و يا افشای دزدی ها و اختلاس های سران نظام دستگير و محاکمه شده اند بعضی از اين افراد هم از نيروهای امنيتی هستند که حاضر نشدند زندانيان را شکنجه نمايند در نتيجه طی پرونده سازی های دروغين دستگير و محاکمه شدند.
طبق اخبار دريافتی صدها نظامی ديگر که مانند اين 13 تن حاضر به سرکوب مردم يا سکوت در مقابل خيانتهای و جنايتهای سران و فرمانده ها نشدند در ديگر زندانها محبوس هستند که لازم است از اين فرزندان شريف ايران قدردانی و دفاع و حمايت کرد که مانند برخی حاضر به خودفروشی در مقابل بذل و بخشش های جمهوری اسلامی نشده اند و شرافتمندانه در صف حمايت از حقوق مردم قرار گرفتند .
لازم به ذکر است که 13 زندانی نام برده هر کدام از 6 ما تا 28 ماه در انفرادی محبوس بوده اند و در بازجويی های بلند مدت به شدت شکنجه شده و مورد ضرب وشتم قرار گرفتند همچنين آنها مجموعا" به صد سال زندان محکوم شده اند با توجه به اينکه دوران بازداشتشان در انفرادی به عنوان بخشی از حکم صادره محسوب نمی گردد. هم اکنون 5 نفر از آنان در بند عمومی زندان رجائی شهر هستند و 8 نفر ديگر هنوز در سلولهای انفرادی محبوس می باشند .
اين سيزده تن زندانی سياسی محسوب می شوند و اتهامات آنها نيز سياسی است .
طی خبر ديگری: در زندان اوين رسما" شکنجه نمودن از نوع دهه شصت دوباره شروع شده است . 5 نفر از زندانيان سياسی طی هفته گذشته در زندان اوين بوسيله شلاق از قبيل کابل و شلنگ و شلاقهای بافته شده از پوستشکنجه شده اند و آنقدر کف پای اين 5 نفر را شلاق زده اند که کف پايشان شيار به شيار ترکيده است، مانند سالهای دهه شصت به صورت سيستماتيک و برنامه ريزی شده اين طريقه شکنجه را پيش می برند . اين 5 نفر سياسی هستند و به طور کلی خبردار شديم که آنها متعلق به جنبش کارگری و جنبش های ملی هستند . خبر تأييد نشده ديگری نيز هست که اعلام می کند حدود 150 تا 200 نفر در زندانهای ديگر نيز در ليست چنين شکنجه هايی قرار گرفته اند و می خواهند به صورت سيستماتيک عليه آنها نيز شکنجه به شکل شلاق کف پا را انجام دهند .
همچنين خبر تأييد شده ای وجود دارد بر اين مبنا که طبق برنامه ادراه اطلاعات تصميم دارند زندانيان قديمی که حبس سنگين دارند را دو باره به اداره اطلاعات برگردانند و دوباره تواب سازی شروع نمايند .

فريده جعفری
18/10/1391

هیچ نظری موجود نیست: