نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ دی ۲, شنبه



اختلاس ناقابل 400میلیاردی از صندوق بازنشستگان وبازداشت مدیر

قریب به 400 میلیارد تومان پرونده فساد اقتصادی در نهادهای نظارتی مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور و نیروی انتظامی و همچنین ده‌ها پرونده در مراجع قضایی برای وی و عوامل مرتبط با نامبرده تشکیل شده است
مدیرعامل معزول یک شرکت مهم در حوزه فرآورده های نفتی وابسته به صندوق بازنشستگی نفت که به فساد گسترده اقتصادی و سوءاستفاده مالی متهم است پس از برکناری از شرکت یاد شده به تازگی بازداشت شده است.

به گزارش  فارس، مدیرعامل معزول یک شرکت مهم در حوزه فرآورده های نفتی وابسته به صندوق بازنشستگی نفت که به فساد گسترده اقتصادی و سوءاستفاده مالی متهم است پس از برکناری از شرکت یاد شده به تازگی بازداشت شده است.

در زمان مدیریت ف. ف. بر شرکت یاد شده که زیر مجموعه یک نهاد عمومی غیر دولتی  یعنی صندوق بازنشستگی صنعت نفت محسوب می‌شود قریب به 400 میلیارد تومان پرونده فساد اقتصادی در نهادهای نظارتی مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور و نیروی انتظامی و همچنین ده‌ها پرونده در مراجع قضایی برای وی و عوامل مرتبط با نامبرده تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش فرد یاد شده پیش از این مدیرعامل شرکت «س» بوده است که در این شرکت نیز پرونده کلانی درباره سوءاستفاده وی در نهادهای نظارتی تشکیل شده است.

وی در زمان مدیریت یکی از مدیران جوان سایپا به این شرکت رفت و در زمان مدیریت یکی از وزرای سابق بر صندوق بازنشستگی نفت که با مدیر جوان سایپا نسبت خویشاوندی نزدیک نیز دارد به مدیریت یک شرکت نفتی وابسته به این صندوق برگزیده شد.

اسناد رانت خواری های شرکت نفت «ج» که وی مدیرعامل آن بوده است و همچنین روش‌های معمول رواج یافته برای فساد اقتصادی در نهادهای عمومی غیر دولتی موجود است.

هیچ نظری موجود نیست: