نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

سه تن از اعضای حزب پان ایرانیست محاکمه شدند/ وخامت حال جسمی دکتر اسدالله اسدی در دهمین روز اعتصاب غذا / بی خبری از وضعیت حسین فلاح پس از یک هفته بازداشت سه تن از اعضای حزب پان ایرانیست محاکمه شدند

سه تن از اعضای حزب پان ایرانیست محاکمه شدند/ وخامت حال جسمی دکتر اسدالله اسدی در دهمین روز اعتصاب غذا / بی خبری از وضعیت حسین فلاح پس از یک هفته بازداشت

سه تن از اعضای حزب پان ایرانیست  محاکمه شدند
سه تن از اعضای حزب پان ایرانیست دوشنبه ۶ آذرماه در شعبه ۶ دادگاه انقلاب کرج محاکمه شدند.
به گزارش حزب پان ایرانیست، حجت کلاشی (مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست)، اوژن اکبری و اکبر جاوید که از پنجشنبه گذشته در بند امنیتی زندان رجایی شهر کرج به سر می‌برند امروز مورد محاکمه قرار گرفتند.
این سه فعال سیاسی همراه ۷ تن دیگر از اعضای حزب پان ایرانیست در تاریخ دوم
آذرماه توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی رضا کرمانی بازداشت و به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند.
این محاکمه در حالی صورت گرفت که جمعه گذشته ۱۰ تن بازداشتی شدگان حزب پان ایرانیست به اتهام مخالفت با نظام، تبلیغ و اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در حزب پان ایرانیست در دادگاه انقلاب کرج تفهیم اتهام شدند.
همچنین امید دهدارزاده از اعضای حزب پان ایرانیست در خوزستان یکشنبه گذشته توسط پلیس فتا در اهواز بازداشت شد و تا کنون خبری از وی در دسترس نیست.
طی ماه‌های گذشته فشار دستگاه امنیتی بر روی فعالان حزب پان ایرانیست به شدت افزایش یافته است.
وخامت حال جسمی دکتر اسدالله اسدی در دهمین روز اعتصاب غذا
وضعیت جسمانی دکتر اسداله اسدی در پی تداوم اعتصاب غذای خود رو به وخامت گرائیده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این فعال سیاسی از روز ۲۶ آبان در اعتصاب غذا به سر می‌برد. وی پس از آنکه مسئولین زندان اوین با مرخصی استعلاجی ایشان مخالفت نمودند دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است. اسدالله اسدی از ناراحتی شدید در معده و اثنی عشر خبر داده و بنا به گفتهٔ کادر درمانی زندان اوین، باید هر چه سریع‌تر به بیرون از زندان منتقل و معالجه گردد.
دکتر اسدالله اسدی پزشک جوان ساکن تبریز اکنون نزدیک به ۲۹ ماه است که در بازداشت به سر می‌برد. وی، یکی از فعالین سیاسی است که در تاریخ ۲۱/۴/۸۹ در تبریز توسط نیروهای امنیتی دستگیر و پس از انتقال به تهران و تحمل ماه انفرادی در بند ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین بسر می‌برد.
وضعیت جسمی و روحی این زندانی به دلیل شکنجه‌های جسمی طلاقت فرسا و نگهداری طولانی مدت در انفرادی وخیم گزارش شده است که عدم توجه مسئولین تا کنون موجب دوبار خودکشی نافرجام وی شده است.
بی خبری از وضعیت حسین فلاح پس از یک هفته بازداشت
با گذشت بیش از یک هفته  از بازداشت حسین فلاح از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، وی از فعالان سابق سازمان های غیر دولتی  قزوین پس از احضار به ستاد خبری قزوین بازداشت شده و با گذشت یک هفته تماسی با خانواده خود نداشته است.
حسین فلاح از ناراحتی قلبی رنج می‌برد و در میان خانواده و آشنایانش نگرانی در این رابطه به خاطر احتمال عدم دسترسی به دارو‌هایش وجود دارد. وی همچنین دچار میگرن شدید می باشد.
نامبرده از سال ۸۱ - ۸۵ به مدت دو دوره دبیر "خانه تشکلهای غیر دولتی قزوین" بوده است که با روزی کار آمدن دولت دهم در سال ۸۵ دفتر آن در قزوین پلمپ شده است.
 

هیچ نظری موجود نیست: