نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

یورش بولدوزرهای وزارت راه با قطع 400 اصله از درختان پارک جهان نما همراه بود

یورش بولدوزرهای وزارت راه با قطع 400 اصله از درختان پارک جهان نما همراه بود

فعالان در تبعید: بنا بر گزارش خبرگزاری “میراث فرهنگی” ، 400 اصله درخت در پارک 50 ساله جهان نمای کرج توسط بولدوزرهای وزارت راه  قلع و قمع شده است.
این در حالی است که منابع طبیعی البرز هیچ مجوزی برای این کار صادر نکرده
است.
«محمد درویش»، عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع با بیان این مطلب ؛ در مصاحبه ای با خبرگزاری میراث فرهنگی گفت: «بر اساس اظهارات رییس پارک جهان نما، راننده وزارت راه با بولدوزر وارد حریم پارک شده و 400 اصله درخت را قطع کرده است.»
به نظر می رسد در این اقدام هیچ گونه هماهنگی با مسوولان شهرداری کرج نشده است، ضمن این که وزارت راه برای این اقدام مجوزی از اداره منابع طبیعی نگرفته است.
قطع این درختان که گفته می‌شود بابت ساخت ادامه بزرگراه همت انجام شده، مورد تصدیق منابع طبیعی نبوده است. چندی پیش یک گروه کارشناسی اداره منابع طبیعی با بازدید از این پارک پیشنهاد کرده بود با ساخت پلی، پروژه به انجام برسد. ساخت پل مانع از قطع درختان می‌شد. با این وجود مسوولان اداره راه به این پیشنهاد منابع طبیعی وقعی نگذاشته و خودسرانه اقدام به قطع درختان کرده‌اند.
در حال حاضر جلوی اقدامات وزارت راه در قلع و قمع درختان جهان نما گرفته شده است.

هیچ نظری موجود نیست: