نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

ه میلیاردی برای خدا و دست های رو به آسمان

ساخت خانه میلیاردی برای خدا و دست های رو به آسمان

بازتاب : در حالی که در همین تهران و زیر سایه چتر عدالت محوری شعارهای سیاسی و وارد کردن خودروهای 800 میلیونی بیماران نوزاد و کودک یک مرکز پزشکی برای خرید وسیله ای ساده باید دو میلیون تومان پرداخت کنند، عده ای چشم بسته به دنبال ساخت مساجد میلیاردی در تهران هستند!

به گزارش سرویس اجتماعی بازتاب، آنچه که این روزها دینداری مردم را نشانه گرفته دشمنی تاریخی فرقه های ضاله و مکاتب الحادی نیست، رفتار نابخردانه ساده لوحانی است که درکشان از دین تنها به ساخت ضیافت خانه های هولناک و آراستن مساجد با معماری قرون وسطایی اروپا محدود شده است.

" هزینه عمل این بچه 70 میلیون تومان شده که همه را خانم دکتر ضمانت کرده، اما چه سود؟ نوزاد کوچک به خاطر فشار عمل و بیماری باید از شیر خشک ویژه ای استفاده کند که هر قوطی آن 75 هزار تومان است!

اما مادران حاضر در آی سیو متوجه می شوند که این مادر به خاطر فقر مالی به فرزندش آب قند می دهد! یکی از مادران می گوید: او حتی پول خرید پوشک را هم ندارد و بچه را کهنه می پیچد و . . . "
 
" زن آن قدر شوک شده و ذهنش درهم ریخته هست که هیچ فکری برای آینده فرزند بیمار و به تاراج رفتن 2 میلیون تومان ندارد و هیچ راهی هم برای پدر دردمند کودک تصور نمی کند.
 
بازهم مردم به داد هم می رسند و مادری که با هزینه گزاف یکی از این دستگاها را به لطف سلامت فرزندش مصرف نکرده بود به خاطر امتناع و بزرگی روح مادر مورد اشاره زیر ملافه نوزاد می گذارد و به امید سلامتی فرزند خودش و نوزاد زن دعا می کند و می رود! "

"با این حال به لطف حمایت های غیبی و بودجه های نامشخص مسجدی دیگر در بالاترین منطقه این شهرک در حال ساخت است که گفته می شود در مرحله اسکلت فلزی بیش از 2 میلیارد تومان هزینه آن شده است.

یک سال قبل 90 روز خاک برداری در مساحتی نزدیک به 9 هزار مترمربع انجام شد، تازه متولیان ساخت مسجد متوجه شدند که روی تونل انتقال آب سازمان آب و فاضلاب نمی شود، مسجد ساخت، به همین خاطر بی تفاوت به هزینه های جاری محل مسجد را 500 متر بالاتر بردند! "

" حیرت انگیز است با الگوی کلیسا مسجدی در تهران ساخته شده تا پس از مسجدی که در دهه 70 در یکی از خیابان های گران قیمت تهران ساخته شد و به دلیل معماری خاص داخل آن هیچ شباهتی به مسجد نداشت و پاتوق مراسم های شبه روشنفکری بود، بازهم تکرار شود. "
" حالا ابداع به نهایت رسیده مسجدی در کوی نصر سه کیلومتر از کل خیابان گیشا را از رو کابل کشی کرده و با بوق های دهه 50 مزین به بلندگو کرده است!

جالب است که پخش اذان از این سیستم فوق حرفه ای در ساعت های پر ترافیک روز و شب هیچ فرقی با ساعت ابتدایی صبح نداشته و به مصداق وارد کردن شوک به ساکنان منطقه است."

" واقعیت این است وقتی که ابزار دین و فرهنگ بدون برنامه و شلخته در اختیار افراد کم سواد و بی تجربه قرار گیرد و به دلیل رفتارهای نامتعارف این افراد، مردم به خاطر حرمت خودشان اعتراضی نکنند، نتیجه این می شود که در گوشه ای از این شهر مردمان زیادی گرسنه سر بالین می گذارند و به فرمایش رسول خدا دیگران که می دانند در مسلمانی نیستند، مادری از سر نداری به فرزندش آب قند می دهد و مسئولی که باید برای سلامتی جامعه تلاش کند پی علاقه های شخصی خودش است و در فرهنگ سازی به بلندگو سازی روی می آوریم و باید هم صدها متر سیم کشی روکار را به نام اسلام و با بوق وحشتناک به مغز مردم کوبید و . . . "
 

هیچ نظری موجود نیست: