نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

وکیل همسر و دختر نسرین ستوده به دادسرای اوین

جلوگیری از ورود وکیل همسر و دختر نسرین ستوده به دادسرای اوین

با آنکه در حکم ممنوع الخروجی صادر شده برای همسر و دختر نسرین ستوده، ۲۰ روز مهلت برای اعتراض آنها در دادسرای اوین تعیین شده بود، دیروز از ورود وکیل آنها به این دادسرا جلوگیری شد.
به گزارش سایت ملی- مذهبی، دیروز – شنبه ۳۱ تیر ماه – خانم نسیم غنوی به عنوان وکیل مهراوه و رضا خندان، جهت اعلام وکالت و تسلیم لایحه ی اعتراضی به قرار ممنوع الخروجی آنها به دادسرای اوین مراجعه کردند که به طور غیر قانونی از ورود ایشان به ساختمان دادسرا جلوگیری به عمل آمد.
این در حالی است که طبق قانون هر متهمی بدون نظر گرفتن نوع اتهام انتسابی، اجازه دارد برای خود وکیل انتخاب کند، اما متاسفانه به وی حتی اجازه ی ورود به ساختمان دادسرا هم داده نشد. در نتیجه ایشان نه تنها موفق به تحویل وکالتنامه نشدند بلکه اساسا نتوانستد لایحه اعتراضی خود را نسبت به قرار صادره در شعبه ی مورد نظر به ثبت برسانند. حال آنکه در برگه ی احضاریه تاکید شده بود که ۲۰ روز برای اعتراض مهلت دارید و میتوانید اعتراض تان را کتبا به دفتر شعبه تحویل دهید.
پیش از این مسولین دادسرا اعلام می کردند در مراحل بازپرسی اجازه نمیدهند وکلا حضور داشته باشند. با وجود این وکلا حداقل این امکان را داشتند که وکالتنامه ی خود را به ثبت برسانند و یا لوایح و اعتراضات خود را به قرارهای صادره به شعب مربوطه تحویل دهند.

هیچ نظری موجود نیست: