نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

زندانی سیاسی رضا شریفی بوکانی زندان گوهردشت کرج

آیا اسلام خامنه ای و عوامل زیر دست او این است؟ (رضا شریفی بوکانی)

دست نوشته ای از زندانی سیاسی هموطن کرد رضا شریفی بوکانی که جهت انتشار در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران «قرار داده شده است. متن پیام به قرار زیر می باشد:
آنانی که فقط حقیقت را برای حقیقت پیش می برند
مردم آزادیخواه ایران ،
 از زبان زندانی سیاسی کرد که در سلولهای تنگ و تاریک زندان گوهردشت کرج محبوس هستم رضا شریفی بوکانی که به خاطر اهداف و آرمانهایی که آن را مقدس شمرده و برایش مبارزه کرده ام در این زندان محبوسم .شصت نفر زندانی سیاسی در یک زیر زمین دربسته که از همه گروههای مختلف از سازمان مجاهدین خلق ایران ، حزب دموکرات کردستان ،حزب کومله کردستان ،پژاک ، پ ک ک ، چپ ها ، اصلاح طلب ها ، مذهبی از جمله جامعه بهاییان و غیره در این بند بدون هیچ گونه امکاناتی از جمله تلفن و ملاقات حضوری محروم هستیم ولی در کنار هم صمیمانه زندگی می کنیم.
 آن دسته از عزیزانی که مخالف رژیم هستند و این نظام را مردود می شمارند مرخصی شامل آنها نمی شود .می خواهم بگویم که ما تلفن نداریم .با همین ااین محدودیتها، گاها صدای خودم را به هر ترتیب شده به گوش ملت ایران و جهانیان می رسانم  و برای سران رژیم باید بسیار دردناک باشد که این پیام را می دهم.
من یک جوان کرد از خطۀ کردستان ایران که در یک قشر فقیر جامعه متولد شده ام با بی عدالتی و  ستم های این حکومت آشنا شدم .ریشه های فقر و تنگدستی را چشیده ام. فقر و نیازهای جامعه را سران رژیم اسلامی به خوبی می دانند در طول 34 سال گذشته حتی یک مورد هم به موفقیت نرسیده اند روز به روز مخالفان رژیم بیشتر می شوند وقتی ملت آگاه و بیدار شدند دیگر فریب  این همه ریا کاری و دروغگویی های اینها را نمی خوردند.
 کسانی که معنی جامعه یک طبقه توحیدی را می دانند و کسانی که از عدالت خواهی و آزادی سخن می گفتند و می بینند چقدر فقر و فحشا، اعتیاد در کشور بیداد می کند؟ نفت سرمایه این ملت است ولی آیا مردم ایران تا به حال به پول نفت دست پیدا کرده اند؟ اگر چنین هست چرا در خیابانها به خاطر فقر و بیکاری به فساد پناه برده اند. این همه فقر از کجا آمده که حتی کودکان یتیم و بی سرپرست هم پناهگاهی برای خود ندارند. در حاشیها های شهر در سرما و گرما در کارتن ها می خوابند.
 آهای شماهایی که از اسلام حرف می زنید 34 سال سال است به نام دین این ملت بیگناه را فریب می دهید از دین ابزاری درست کرده اید که با این ابزار مردم را بازیچه خودتان قرار داده اید. اقتصاد مملکت را فلج کرده این گرانی به حدی رسیده است که مردم حتی از پس زندگی روزمره خود شان بر نمی آیند این رژیم تمام بودجه و سرمایه این ملت عظیم را در اختیار حزب الله ، حماس سپاه بدر و عوامل های تروریستی خود می گذارد.
در کشور عراق دفاتر تروریستی برپا می کند تا بر علیه مجاهدین خلق ، احزاب کرد و حزب کردستان ایران بکار ببرد در لبنان و سوریه سپاه قدس قرارگاه تروریستی برپا می کند  و عوامل وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی بیشترین سرمایه گذاری را روی نیروهای خودش انجام داده .
آیا تمام اینها هزینه نیستند که از جیب ملت بیگناه و مردمان مظلوم ایران می دزدند؟ تا می توانند سلاح و تجهیزات نظامی برای عوامل تروریستی تهیه می کنند. جالبه اینکه حاکمان ایران، ایرانی الاصل هم نیستند بدانید که که آنها اشغالگرند و دله دزدند تنها سرزمین پهناور ایران را به زور به تصرف خود در آورده اند به این دلیل که ایرانی الاصل نیستند . .ببینید که شخص خمینی  هم هندی زاده بودند ویکی از برادرانش  آقای هندی زاده بود. اکثریت آنها در کشور عراق متولد شده اند و زادگاه آنان عراق است نه ایران و چون  اشغالگرند به فکر ایران و ایرانیان هم نیستند.
مگر خمینی که بود؟ او همان بود که در دهۀ 60 دستور داد که زندانیان را قتل عام کنند. خلخالی که از خمینی دستور گرفته بود هزاران جوان این مملکت را به گلوله بست او نماینده ایشان بود. خمینی  می گفت ملی گرایی مخالف اسلام است ملی گراها مرتد هستند او در برابر ملت ایران هم بی اعتنا بود و هیچ توجهی به حقوق ملت نداشت به اقوام و ملت ها ظلم کرد و حقوق آنان را زیر پا گذاشت .تمام اقوام بدون استثنا از حقوقشان محروم هستند از لر و بلوچ، ترک، عرب و بویژه کردها که بمب بر روی آنان می ریختند. از سال57 طرفداران رژیم ولی فقیه انقلاب مردم را ربودند و وقتی که کاملا بر اوضاع مسلط شدند نیروهای مبارز را به حاشیه راندند . آقای میرحسین موسوی که در آنوقت 37 تا 38 سال سن داشت وزیر خارجه انقلاب و بعد نخست وزیر شد و برای انقلاب یک کشیده هم نخورده بود که چنین مقامی را دست گرفت .
لذا مباززان در برابر رژیم  ایستادند و رژیم اسلامی با هزینه کردن پول نفت به سرکوب مردم پرداخت از همان موقع تا به حال سرکوب ، کشتار ، اعدام ، جنایت ، شکنجه ادامه یافت.در دهه 60 و سال 67 چه ها بر سر این ملت که نیاوردند .در بازداشتگاهها چه جنایت ها که نکردند .از سازمان مجاهدین خلق ، حزب دموکرات کردستان ، حزب کومله ، چپها،  مارکسیست ها ، یهودی و بهاییان در زندانهای این رژیم به شکلی فجیع زیر شکنجه این جلادان جان سپردند و مبارزانی که برای نجات جان این ملت از چنگ اشغالگران این راه عظیم را پیش گرفته اند به دست همین ظالمان و جنایتکاران رژیم اسلامی در شکنجه گاههای اطلاعات و سپاه پاسداران به شهادت رسیدند .
می خواهم که بگویم اینها حتی خودشان را هم به دروغگویی و فساد متهم می کنند و به همدیگر اعتماد ندارند و گاهی سم زهر آلود را به خودی می دهند تا نتواند جنایتهایشان را افشا کند .در طول 34 سال گذشته حکومت مستبد دینی جواب نداده ، تمام طرحهایش به شکست انجامیده .بین تمام ادیان ، فرقه و مذاهب هم تبعیض قائل شد اند. حتی شیعیان هم از تیغ رژیم در امان نیستند .رژیم  حتی سکولاریسم را به کفر تعریف می کند و همه می دانیم که چنین نیست . مردم ایران  اولین مبارزات آزادیخواهانه را در.107 سال پیش به پیش بردند از آن موقع هنوز به آزادی و دموکراسی نرسیده و تحت ظلم و فشار مستبدین هستند. مهممترین عامل شکست ایرانیان همان دستهای آخوندهاست که خود را روحانی دین می دانند و جز جنایت ، چیزی به ارمغان نیاورند و حتی دین اسلام را به نفع خودشان تعریف می کنند. حاکمان این رژیم از شرافت و انسانیت بویی نبرده اند .
دادگاههای غیر قانونی انقلاب ، برخی از هموطنان ما را یا به اعدام محکوم کرده و در آستانه اعدام قرار داده اند. سران رژیم همه را بیگناه اعدام کرده از فرزاد کمانگر ، فرهاد وکیلی ،مهدی اسلامیان ، علی حیدریان ، علی صارمی ، محمد آقایی ، جعفر کاظمی ، حسین خضری ، شیرین علم هولی از جمله زندانیان سیاسی بودند که بیگناه از دنیا رفتند و هر از گاهی برخی را در ملا عام در شهرهای مختلف با طناب دار، اعدام می کند .
اعدام حکم ضد بشری است که باید ملت ایران جلوی آن را بگیرد .نگذارید یک مشت آدمهای بی همه چیز فرزندان ما را اعدام کنند .همان خامنه ای که خود را نماینده خدا می داند عامل سرکوب مخالفان ، شکنجه ، اعدام ، تجاوز ، خشونت ، ترور وسفسطه انگیزی است تمامیت عامال اینها خدانشناسند و در بازداشتگاهها به بچه های مردم تجاوز کرده اند کاری کرده اند که طرف دست به خودکشی بزند بخصوص در بازداشتگاه های وزارت اطلاعات کردستان به چندین پسر و دختر جوان سرزمین ما مامورین حرام لقمه تجاوز کردند .
آیا اسلام خامنه ای و عوامل زیر دست او این است؟ رژیم آخوندی بی رحم ، ظالم ، و در تروریسم که در طول تاریخ و در خاورمیانه بی سابقه بوده است که حتی صدام و هیتلر هم به اندازه اینها جنایت نکردند .قتلهای زنجیره ای در خارج از کشور از رهبران کرد، داریوش و پروانه فروهر را با دشنه به قتل رساندند .در کشور عراق صدها نفر از مبارزان از احزاب کرد و سازمان مجاهدین را دزدیدند و یا آنان را ترور کردند.
 آیا شماحقوق بشر را باور ندارید و حقوق انسانها برایتان مهم نیست حقوق شهروندان و ملت برایتان ارزشی ندارد.هر کس با حقوق بشر اسلامی این رژیم مخالف باشد یعنی با این حکومت هم مخالف است.
شماها دشمن این ملت هستید .من از سران رژیم و شخص خامنه ای می خواهم به عنوان یک جوان کرد بیش از این جنایت نکند ما لیاقت یک کشور آزاد و آباد را داریم و مطمئن هستیم که ادامه حاکمیت این رژیم جز عقب ماندگی بیشتر و فقر و فلاکت بیشتر برای اکثریت مردم و به غارت رفتن ثروت و اعتبارمردم چیزی دیگری در بر نخواهد داشت برای اقلیتی ناچیز که دست آویز انقلاب شده اند و خود را آخوند و آخوند زاده می نامند چیزی به ارمغان نخواهد آورد . نصیحت می کنم تا دیر نشده و دچار آتش خشم مردم نشده اید بهتر است کلیت رژیم به طور مسالمت آمیزا ستعفا نماید و کشوری را که 34 سال است اشغال کرده اید و بصورت  سه هزار میلیاردی دزدی می کنید و ثروت و سامان این ملت عظیم را به یغما برده اید و این همه جنایتها که کرده اید و هزاران فرزند را یتیم و هزاران نفر را شهید کرده اید باید از درگاه ملت ایران عذرخواهی کنید .ما مردمان ایران آن قدر با فرهنگ و تمدن هستیم که شاید شما ها را ببخشیم ولی هیچگاه فراموش  نمی کنیم .
من به عنوان یک انسان آزاده از مردمان آزادیخواه سوریه حمایت می کنم. از بشار اسد به عنوان یک جوان انتظار می رفت که جنایتهای  پدرش را تکرار نمی کرد ولی خودش هم جنایت کرد و هزاران نفر را کشته  هر روز صدها نفر از مردم بیگناه و بی دفاع سوریه قتل عام می شوند پس بزودی او هم دچار سرنوشتی همانند قذافی خواهد شد و همین طور از مردمان ایران عزیز می خواهم در کنار مردمان سوریه باشند و آنان را در ادامۀ مبارزه تشویق کنند. و تا سرنگونی رژیم اسد عقب نشینی نکنند .
رژیم  بر اساس منافع ملی عمل نمی کند عمق استراتژیکی خود را در سوریه و لبنان می بیند از حاکمان مستبد ایران خامنه ای می خواهم که نیروهای تروریستی سپاه قدس و عوامل تروریست را از خاک سوریه بیرون بکشد و بگذارد مردمان سوریه خودشان تصمیم بگیرند ، خودشان در یک انتخابات آزاد و دموکراتیک سرنوشت خود را تعیین کنند .
حتی در کشتارهای مردم بی دفاع سوریه رژیم آخوندی مستقیما دست داشته و در قتل عام ها شرکت کرده است. هر دولتی که بخواهد از جنابتکاری مثل بشار اسد حمایت کند شریک جرم او محسوب می شود .
پیام من به عنوان یک زندانی سیاسی در زندان گوهردشت،
ملت شریف و آزادیخواه ایران ، 34 سال رژیم آخوندی بر ما مردمان ایران حاکم است اکنون روزی است که اشغالگران و ظالمان را از کشور خود بیرون کنیم .همه و همه ، یکصدا و یکجا برخیزیم .برخیزید که تا کی تحت ظلم و ستم های آنان باشیم .رژیم دیگر مستصل شده است بحرانهای اقتصادی ، گرانی و تورم آنقدر بالاست که که به حد غیر قابل تحملی رسیده است. دانشجویان ، دانش آموختکان ، کارگران ، مدارس،  بازیاریان و فرهنگیان ، صنعتکاران ، ادارجات همه و همه با هم ، دست در دست هم متحد شویم تا برای یک حکومت دموکراتیک و ایرانی آزاد قیام کنیم.
 از درون  زندان این پیام عظیم را به تمامی هم میهنان ایرانی ام از همۀ قشرها ، اقوام و مذاهب میدهم بدانید که حاکمان این رژیم روزهای پایانی خود را می گذرانند و خامنه ای کرسی قدرت را باید پس بدهد و آنها را از این مملکت بیرون خواهیم کرد. ما باید به حق و حقوق از دست رفته خود برسیم  و برای فضای باز و آزاد به خیابانها برویم و شعار آزادی و دموکراسی را سر دهیم .
ما از مرگ نمی ترسیم و هراس نداریم .حالا روزی است که تمام احزاب و گروهها ، تشکلات سیاسی با هم همکاری داشته باشند و متحد شوند و اتحاد یکپارچگی داشته باشند و از همه ملت ایران دعوت می شود که همه و همه اتحاد و برابری داشته باشند و یک حکومت آزاد و دموکراتیک تشکیل دهند .
درود بر همه عزیزانی که در راه آزادی به شهادت رسیدند و درود بر مردم ایران،
زندانی سیاسی رضا شریفی بوکانی
زندان گوهردشت کرج

هیچ نظری موجود نیست: