نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ فروردین ۳۰, چهارشنبه



۱۳۹۱/۰۱/۲۹- یورو نیوز/ مردم غزه در اعتراض به شرایط اسرای فلسطینی در زندانهای اسرائیل در روز موسوم به «روز اسیر» راه پیمایی کردند.
همزمان با این تظاهرات سازمان زندانهای اسرائیل از اعتصاب غذای صدها زندانی فلسطینی خبر داده است. بیش از 3500 اسیر فلسطینی روز سه شنبه از خوردن غذا امتناع کردند. 1200 زندانی گفته اند که دست به اعتصاب غذای نامحدود می زنند. یک زن اهل غزه که در راه پیمایی روز سه شنبه شرکت کرده بود گفت: «من از هشت سال قبل پسرانم را ندیده ام و صدای آنها را نشنیده ام. فقط هر پنج ماه یک بار پیغامی از آنها می آید. آن هم از طریق بستگانمان در کرانه باختری که می توانند به ملاقات آنها بروند.» در رام الله هم حدود هزار نفر خیابانها آمدند. دلیل اصلی تظاهرات روز سه شنبه اجرای قانونی است که به مقامهای امنیتی اسرائیل اجازه می دهد افراد فلسطینی مظنون را بدون هیچ گونه اتهامی به طور نامحدود در بازداشت نگه دارند.

هیچ نظری موجود نیست: