نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

بهترين تصوير نمادين از سه دهه حکومت اسلامی در ايران



28اسفند.بهترين تصوير نمادين از سه دهه حکومت اسلامی در ايران
روشنگری. اگر از دوره انگيزيسيون و جنايات کليسا در قرون وسطی تصويری به جای نمانده است و نسل های بعدی مجبور شده اند در اين رابطه به نقاشی ها رضايت دهند، حکومت اسلامی ايران جنايات خود را در مقابل دوربين ها انجام داده است و طرفه آنکه به شيوه ی زندانبانان ابوغريب، با کمال ميل و علاقه مايل است صحنه ارتکاب جنايت را در مقابل دوربين قرار دهد و خود را به مخاطبين با تصوير هم معرفی کند. بدون ترديد صحنه های مشمئز کننده اعدام چه روی جرثقيل ها، چه روی داربست ها، برای نسل معاصر و نسل های آتی تصاويری هستند که به بهترين نحو و به شکلی نمادين سه دهه حکومت اسلامی در ايران را معرفی و توصيف ميکنند.

عکس زير از تصاوير سايت «دويچه وله » برداشته شده است.

   28 اسفند 1390    11:03


Balatarin  بالاترين || Donbalehدنباله ||  فيس بوک

نظر شما
نام:   حسن از قم
ای-میل:  
15:47 28 اسفند 1390

۶ مرد به دختر ۱۵ ساله تجاوز کردند!

شش مرد که متهم هستند بعد از ربودن دختری ۱۵ساله بارها به وی تعرض کرده و او را مورد شکنجه قرار داده اند، در دادگاه کيفری استان تهران محاکمه می شوند.روز ۲۰ دی امسال مردی ميانسال بعد از اينکه از مدير مدرسه دخترش شنيد فرزندش به مدرسه نرفته است نگران شد و جست وجوهايی را برای يافتن «م» آغاز کرد اما وقتی راه به جايی نبرد، نزد ماموران نيروی انتظامی رفت و طی شکايتی مفقود شدن دخترش را گزارش داد. او گفت: «م در دبيرستان درس می خواند، او صبح امروز مثل هميشه به قصد رفتن به مدرسه خ! انه را ترک کرد اما ساعت يک بعد ازظهر مدير مدرسه با من تماس گرفت و گفت م امروز مدرسه نرفته است.»کارآگاهان بعد از دريافت اين شکايت تجسس های خود را برای يافتن دختر نوجوان آغاز کردند و اين در حالی بود که پدر دختر تماسی مشکوک از مردی ناشناس دريافت کرد. اين مرد ناشناس به مرد ميانسال گفت دخترش را ربوده است و برای آزادی او پول می خواهد. ماموران بعد از اطلاع از اين ماجرا دامنه تحقيقات شان را گسترش دادند اما ردی از آدم ربايان به دست نياوردند تا اينکه م روز ۱۹ بهمن در حالی که توانسته بود از چنگ آدم ربايان فرار کند به خانه بازگشت و از ماجرای هولناکی که برايش ر! خ داده بود، پرده برداشت.دختر ۱۵ساله سپس همراه پدرش به پليس آگاهی رفت و واقعه را برای ماموران بازگو کرد، او گفت: «صبح روز ۲۰ دی در راه رفتن به مدرسه بودم که يک خودرو نزديکم توقف کرد و زنی سرش را از شيشه ماشين بيرون آورد و آدرسی را پرسيد. برای راهنمايی کردن آن زن جلو رفتم که ناگهان مردی که سوار همان خودرو بود به طرفم حمله و با تهديد چاقو وادارم کرد سوار خودرو شوم.»اين دختر ادامه داد: «دو مرد و يک زن که مرا ربوده بودند به باغی رفتند و من را داخل يک اتاق کوچک حبس کردند و شماره پدرم را گرفتند تا از آنها باج بگيرند. در چند روزی که در آن اتاق زندانی بودم دو مرد چند بار به من تعرض کردند، در حالی که اميدی به آزادی نداشتم يک روز فرصت مناسبی به دست آوردم و توانستم از آن باغ فرار کنم. من نمی دانستم کجا هستم و چطور می توانم خودم را به خانه مان برسانم. برای همين از سه مرد که در آن اطراف بودم کمک خواستم. يکی از آنها وقتی حرف هايم را شنيد، تصور کرد من دختر فراری هستم برای همين پيشنهاد رابطه داد ولی به او توضيح دادم درباره من اشتباه فکر می کند او هم به ظاهر قانع شد و من همراه سه مرد سوار خودرو شدم تا مرا به ايستگاه پليس برسانند و بتوانم از ماموران کمک بگيرم اما در ميان راه آنها مرا به ساختمانی نيمه کاره بردند و در آنجا همراه مردی ديگر که نگهبان ساختمان بود به من تعرض کردند.م در ادامه اظهاراتش گفت: «من يک شب در آن ساختمان نيمه کاره زندانی بودم تا اينکه نگهبان ساختمان صبح روز بعد مرا در خيابان رها کرد و به سختی توانستم خودم را به خانه برسانم و ماجرا را برای خانواده ام تعريف کنم.»ماموران بعد از شنيدن اظهارات اين دختر با توجه به نشانی هايی که او از آدم ربايان ارايه داد، وارد عمل شدند و توانستند بعد از چند روز تحقيق هر شش مرد را که در دو مرحله اين دختر را ربوده بودند، دستگير کنند. پس از آن چون موضوع اتهام اين افراد تجاوز به عنف بود، پرونده در اختيار قضات شعبه ۷۷ دادگاه کيفری استان تهران قرار گرفت. اين متهمان به زودی محاکمه می شوند و از خود د! ر برابر اتهام آدم ربايی و تعرض دفاع خواهند کرد.



از اين گزارش بالا و اين مطلب چه چيزی استنباط می کنيد . در روانشناسی و جامعه شناسی مبحثی به " سايبر و ربط قضيا " وجود دارد که با بررسی ميدانی و تحليل مسائل و قضيا به نتيجه ای که به واقعيت نزديک است ميرسيد .

1 - دو تجاوز به شکل کاملا شنيع و غير انسانی در دو منطقه و ادمهای متفاوت .

2 - متجاوزين از طبقه و خواستگاه اجتماعی متفاوتی هستند .

3 - امثال اين تجاوزها در جامعه بسيار فراوان شده و همچون شمشير دافوس بر بالای سر هر زن و دختری در جامعه قرار دارد حال از هر سن و طبقه و منطقه ای که باشد .
4 - مردم و جامعه انقدر نسبت به هم بی ا عتماد شد ه اند که هر کسی در هرجا ممکن است اين اعمال از او سر بزند .

5 - .......

بنيان های اخلاقی هر جامعه که ارزشها بر ان پايه گذاری می شود / در جامعه ايران رو به نابوديست . اخلاق اخوندی و ارزشهای اخوندی در اين سی و چند سال تمامی بنيان های اخلاقی جامعه ايرانی را نابود کرد . خانه از پای بست ويران شد .

اعمال و رفتار حکومتگران اخوند / مبلغ و مروج واشاعه دهنده اين تخريب شد .

با خشونتی که از اول دزديدن انقلاب اين مردم شروع کرد تا دزددی ها و فساد دستگاهها تا مبلغ ريا و دوروی و نان به نرخ روز خواری و پايمالی عزت و کرامت اين مردم . همه و همه جامعه ای! رانی را به اين منجلاب و فلاکت بی اخلاقی انداخت .

سونامی بی ادبی و بی اخلاقی و بد اخلاقی و بد هنجاری و " بی هنجاری " جامعه ايران و ايرانی را به نابودی می کشاند .

تا زه اين از نتايج سحر است . اگر اين مردم چاره ای نکنند و روز گار خود را ت غيير ندهند و اين حکومت و ارزشهای من دراوريش بر ما باشد . نه از تاج نشان ماند و نه از تاج نشان . نابودی اين مردم مسلم است . به دادمردم برسيد . به دادخودتان برسيد .

هیچ نظری موجود نیست: